Salatele FRESH convenience de la eisberg – prospețimea la superlativ

Cererea de produse alimentare sănătoase preambalate este pe trend ascendent, cu o rată medie anuală de creştere estimată la 5%, şi va atinge până în anul 2018 o valoare totală de piață de circa 5,5 miliarde lei. Preocupările legate de alimentaţie și conștientizarea stării de sănătate sunt în creștere în rândul consumatorilor români și vor continua să crească într-un ritm tot mai rapid în următorii ani, ceea ce se reflectă direct în creşterea achiziţiei de produse fresh.

În categoria ready-meal din România, în anul 2013, salatele convenience au avut cea mai rapidă creștere: 8,3% în volum și de 9% în valoare, comparativ cu anul 2012, conform Euromonitor International.

Consumatorul român şi-a schimbat obiceiurile de consum şi este dispus să plătească mai mult pentru produsele care îi asigură sănătatea şi îi oferă garanţia calităţii şi a prospeţimii.

articol-02

În acest context, eisberg – cel mai important producător de salate fresh convenience din România – redefineşte prospeţimea pentru raionul de legume&fructe.

eisberg a introdus în ţara noastră categoria fresh convenience şi a creat nişa în piaţă, asumându-şi astfel rolul de trendsetter în categorie. În plus, eisberg aduce cea mai mare valoare adăugată în categoria în care este listat, în toate marile lanţuri de retail.

Conectat în permanenţă cu trendurile internaţionale de consum, dar şi implicat în promovarea unui stil de viaţă modern, care presupune o dietă sănătoasă, diversificată şi rapidă, eisberg îşi dezvoltă continuu portofoliul de produse şi are un rol activ în controlul şi păstrarea prospeţimii de la recoltare până la raft.

Prezentă pe piaţa din România încă din 1995, eisberg a pătruns în sectorul de retail  în 2003 şi a devenit o prezenţă constantă în viaţa tuturor consumatorilor ce au un stil de viaţă alert, sunt preocupaţi de sănătate şi au putere ridicată de cumpărare.

eisberg este parte a eisberg Group, o companie de top din Europa şi numărul 1 în Europa Centrală şi de Est în producţia salatelor convenience, înfiinţată în Elveţia, în anul 1983, cu reprezentanţe în Elveţia, Polonia, Ungaria şi Spania.

Salatele eisberg sunt spălate, tăiate, fresh, amestecate în combinaţii ce conţin soiuri diverse de salată şi alte frunze sensibile, crocante, sănătoase şi aromate, precum: rucola, baby batavia, valeriană sau baby spinach.

Consumatorul nu mai trebuie să aleagă, să sorteze, să spele, să taie, să amestece ingredientele, pentru că eisberg a făcut deja acest lucru pentru el. Astfel, ajuns în magazin, consumatorul nu trebuie decât să aleagă un mix de salată eisberg şi să pună alături de el în coş alte produse ce au devenit o obişnuinţă pentru alimentaţia sa cotidiană, produse care împreună pot forma o masă rapidă şi sănătoasă: prosciutto, brânzeturi fine, fructe de mare, etc.

Gamele variate de produse: Armonii, Italiano, Mediterranean, Gourmet, numeroasele mixuri de sezon, dressing-urile – create pentru un plus de gust, dar şi variantele private label pot fi găsite în cele mai mari lanţuri de hipermarketuri şi supermarketuri din România: Carrefour, Cora, Auchan, Mega Image, Kaufland, Billa etc.

“Experienţa, tehnologiile moderne de prelucrare, acţiune orientată spre calitate superioară în tot ceea ce facem şi o responsabilitate clară pentru sustenabilitate ne ajută să oferim doar produse sănătoase, de cea mai bună calitate, un plus de valoare pentru partenerii noştri şi pentru consumator,“ a declarat Nicoleta Scarlat, Sales Manager, eisberg România.

Pentru cei care iubesc salatele, eisberg a creat şi o pagină de Facebook, loc unde consumatorii întreabă, se informează, interacţionează cu brandul, li se propun reţete noi şi concursuri atractive. Like it, pentru că indiferent de sezon, salatele eisberg oferă prospeţimea la superlativ.

articol-01

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,973 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Salatele FRESH convenience de la eisberg – prospețimea la superlativ

Spune-ți părerea

  1. Cred ca in timp romanii vor deveni din ce in ce mai preocupati de ceea ce mananca, lucru care le va asigura o crestere pe piata celor de la Eisberg

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: