Piaţa de biscuiţi este extrem de aglomerată, dinamică și competitivă. Consumatorii nu mai optează pentru biscuiţi simpli, astfel incât producatorii vin constant cu noutăţi în întampinarea dorinţelor consumatorilor, fie că acestea ţin de un stil de viaţă sănătos, de răsfăţ al gustului sau de curiozitate pentru inovaţii. Pe piaţa biscuiţilor, segmentul de biscuiţi dulci este semnificativ mai mare decât cel al biscuiţilor săraţi, cu jucători mai mulţi, sortimentaţie mai mare, inovaţii și produse cu valoare adăugată.
Interesul pentru sănătate și nutriţie echilibrată crește atât în segmentul produselor dulci, cât și în cel de sărate, însă consumatorii nu sunt pregătiţi să renunţe la plăcerea gustului. Un produs cu cantitate redusă de grăsimi, sare sau zahăr, este perceput ca fiind și mai puţin plăcut, iar aici provocarea stă în a oferi produse cu beneficii de sănătate, dar în același timp foarte gustoase.
În acest context, compania TerraBisco a lansat biscuiţii 4×4 Biscuiţi de teren, care îmbină perfect cele două nevoi: nutriţie și gust. 4×4 Biscuiţi de Teren este un “deschizător de drumuri”, un produs care iese din tiparele unui cracker obișnuit, prin reţetă, prin forma care iese din tiparul clasic de crackers, și designul de ambalaj, care atrage atenţia prin originalitate și creativitate.
4×4 Biscuiţi de Teren – o gustare bogată și echilibrată nutriţional
4×4 Biscuiţi de Teren este un produs nou în categoria sa. Categoria de snack-uri sărate din aluat este împarţită în crackers – produse bogate caloric, însa slabe nutriţional, și covrigei.
În categoria crackers, 4×4 Biscuiţi de Teren este o gustare bogată și echilibrată nutriţional. Este snack-ul “on the go” care suplimentează nevoia de energie din timpul zilei.
Iar ceea ce îi dă o identitate unică este combinaţia de 4 seminţe și 4 cereale, care contribuie la aportul zilnic necesar de fibre, proteine, grăsimi, antioxidanţi.
Din punct de vedere al reţetei, 4×4 Biscuiţi de Teren este un produs bogat nutriţional și echilibrat, cu un mix de 4 seminţe și 4 cereale care oferă energie serioasă, pe care te poţi baza, nu calorii goale.
Textura biscuitului este brută, dată de mixul de cereale și seminţe. Deși “4 seminţe și 4 cereale” reprezintă un mesaj funcţional, acesta transmite consumatorului ideea de superenergie prin analogia cu mașinile 4×4.
„În ceea ce privește gustul, mixul de cereale și seminţe îl face cu adevărat deosebit. Iar când vorbim de seminţe, comparativ cu competiţia, 4×4 nu are doar mac și susan, ci și in, chia, mei, chimen negru. Consumatorii care i-au încercat au avut numai feedback-uri pozitive, preferinţele lor fiind împarţite 50 % – 50 % între cele doua sortimente: Wild Mix și Urban Mix”, a declarat Iulia Dumitru, Brand Manager TerraBisco.
Produsul se adresează oamenilor activi, care urmează trendul de consum al produselor cu beneficii, dar în același timp doresc să consume produse gustoase.
Terrabisco
TerraBisco este o companie de marketing și distribuţie care conectează consumatorul cu minunata lume a snack-urilor și biscuiţilor. Din portofoliul TerraBisco mai fac parte covrigeii și biscuiţii frăgeziti cu vin Grand Papa, biscuiţii dulci Poieni, covrigii și biscuiţii Grâu Întreg.
Produsele Terrabisco sunt prezente în reţelele internaţionale de magazine Carrefour, Billa, Mega Image, Metro, Cora, Kaufland, Real, Selgros, Lidl, OMV, procesul de listare fiind în curs de desfăşurare şi în alte reţele. In comerţul tradiţional, TerraBisco are distribuţie în peste 80 % din judeţele ţării.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
