ZaharulOradea

Toneli continuă campania de comunicare în vederea promovării gamei de ouă Free Range și demarează un amplu proces de promovare in-store în retailul modern

Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, continuă campania de comunicare a avantajelor consumului de ouă, cod 1 – Free Range, începută anul trecut și demarează un amplu proces de promovare in-store în retailul modern, prin acțiuni de sampling cu degustare și distribuție de flyere.

Toneli

Dacă până acum ruta de comunicare a fost una exclusiv B2B, de anul acesta, compania și-a propus și desfășurarea unui program de tasting în magazinele comerțului modern prin care consumatorul final să primească informații valoroase direct de la o echipă de specialiști Toneli.

Acțiunea constă, practic, în degustarea produselor “La curte” – Free Range gătite în magazine, în fața cumpărătorilor. Ouălele provin de la găini crescute la sol, cu acces în aer liber, hrănite natural pe bază de cereale românești, care sunt înglobate într-o rețetă de furaj proprie Toneli, produs în Fabrica de Nutreț Concentrat a grupului.

Toneli este unul dintre pionierii producției de Free Range în România, lansând această gamă în piață la finalul anului 2016, după o investiție de peste 700.000 de euro în fermele de la Găești, județul Dâmbovița.

Campania de sampling s-a desfășurat, mai întâi, în magazinele Auchan din București și la o săptămână distanță, în alte trei magazine Carrefour.

Conceptul acțiunilor de promovare la raft

Toneli

„Abordarea noastră vizează foarte mult latura educațională și mai exact promovarea conceptului Free Range Eggs, iar ca mecanism de desfășurare a acțiunilor de promovare, am gătit și servit clienților magazinelor, în prezența lor, celebra noastră omletă Toneli din ouă Free Range, cu legume și semințe, beneficiind de suportul unei echipe mixte de oameni bine pregătiți pentru a livra un mesaj corect și de valoare celor peste 20,000 de oameni ce au savurat produsul.

Datele unui recent studiu calitativ de piață, realizat de noi, alături de o companie de profil, ne-au arătat că aproximativ 50% dintre cumpărători nu au auzit sau nu cunosc semnificația codurilor înscrise pe ouă și cumpără impulsiv, ghidați de diverse emoții și nu de rațiunile livrate de produsul în sine. Prin urmare, scopul acestor acțiuni este, înainte de toate, de a comunica avantajele ouălor Free Range și nu neapărat de a genera un boost de awareness pentru brandul Toneli.

Echipa Toneli a fost foarte activă, a oferit spre degustare, a comunicat, a distribuit flyere generând o stare de bine, de surpriză plăcută în rândul clienților din magazine. Și cum omleta a fost delicioasă, iar informația a fost una de calitate, concluzionăm că am reușit să aducem un plus atât pentru categoria de ouă, în sine, cât mai ales pentru consumatori”, a declarat Florin Panfile, Director Comercial Grupul Toneli.

Gama „La curte” – Free Range

În cazul găinilor crescute la ferma Toneli, conform normelor europene, acestea au asigurate 4 mp de teren pe cap de găină în curte, acces liber la hrană naturală, la stinghii de cățărat, beneficiază de cuiburi amenajate pentru ouat și de iluminat natural.

Gama free range Toneli cuprinde caserole de ouă de 4, 6, 10 și 15 bucăți. Tot aici regăsim și sortimentele îmbunătățite din brandul OVITAL – Omega 3 și Seleniu.

Ouăle free range fac parte din categoria 1. În piață, există 4 categorii de ouă: 0, 1, 2 și 3. Categoria 0 reprezintă ouăle ecologice/bio, categoria 1 reprezintă ouăle free range, care provin de la găini crescute la sol cu acces în aer liber, în categoria 2 sunt incluse ouăle care provin de la găini crescute în hale, la sol, iar în categoria 3 sunt ouăle provenite de la găini crescute în baterii îmbunătățite.

Toneli

Cu o experiență de peste 22 de ani în piața avicolă, Grupul Toneli deține cel mai mare efectiv de păsări ouatoare – aproximativ 1,6 milioane – și peste 20% din producția de ouă de ferme. De asemenea, conform unui studiu realizat în luna noiembrie 2019, notorietatea asistată a brandului Toneli în categoria ouă, este la nivelul de 57% pe național și 89% în București.

Toneli are un model de business integrat pe verticală, dețînând în prezent 3 capacități de producție furaje, 4 ferme de creștere a tineretului de înlocuire, 14 ferme de producție ouă, 3 centre de colectare, sortare și ambalare ouă autorizate pentru schimburi intracomunitare, o companie logistică ce asigură direct și prin terți distribuția națională a ouălor.

Pentru partea de relație cu piața și cu consumatorul final, structura organizatorică Toneli dispune, pe lângă departamentul de vânzări dedicat în special comerțului modern (IKA), de un department de marketing ce lucrează pe un plan 360° și de o divizie de merchandising.

Grupul Toneli deține brandul „Familia Toneli”,care de altfel a și consacrat grupul Toneli de-a lungul timpului dar și brandurile Ovital și Ou La La.

Un procent de aproximativ 30% din mărcile private comercializate în România este produs de Toneli.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,050 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Toneli continuă campania de comunicare în vederea promovării gamei de ouă Free Range și demarează un amplu proces de promovare in-store în retailul modern

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: