Pe fondul schimbării obiceiurilor de consum, în contextul pandemic și a faptului că se înregistrează o creștere a cumpărăturilor de impuls pe categorie și pe produsele din industria de FMCG, TOPGEL, producătorul român de înghețată și sortimente de patiserie cu sediul lângă Craiova, alocă pentru 2021 un buget mai mare în dezvoltarea diviziei de napolitane TopWafers. De asemenea, compania va face investiții suplimentare în acest an și în tehnologie.
„Observând trendurile și creșterea vânzărilor de napolitane atât valoric și cu volum și ținând cont de faptul că napolitanele neglazurate dețin în continuare cea mai mare cotă de piață și se află în preferințele consumatorilor noștri, ne focusăm pe completarea gamei cu arome variate și am decis să alocăm un buget de marketing mai semnificativ acestui segment de business în 2021.
În decembrie 2020, am lansat un produs nou contextualizat – TopWafers cu aromă de cozonac și am gândit pentru promovare o campanie integrată care a avut atât componente de comunicare și PR mai degrabă pe zona emoțională decât funcțională, de marketing digital și performance cât și o componentă de colaborare cu influencers.
Rezultatele obținute au fost peste așteptări, rata de adopție a produsului pe piață a fost una rapidă și am avut totodată ocazia să testăm noi medii de promovare. Am ales să integrăm în strategia de promovare și TikTok, care ne-a adus rezultate semnificativ mai mari decât celelalte canale online pe care le utilizăm în promovarea online,” a precizat Bianca Popa, Director de Marketing & Co-Administrator TOPGEL
Gama de napolitate TopWafers
Gama de napolitane TopWafers cuprinde: napolitane la 50g, un desert rapid în diferite arome (ciocolată, cocos, fructe de pădure, lămâie, lapte, rom și vanilie) și napolitane Bucket, vrac la 1 kg și la 2Kg, un desert pentru toată familia în diferite arome (ciocolată, cocos, fructe de pădure, lămâie, lapte, rom și vanilie).
„Pentru acest an plănuim dezvoltarea liniilor de producție în continuare, deja lucrăm la o nouă secțiune dedicată napolitanelor și plănuim ca și de Paște să lansăm un produs dedicat.
Ba chiar mai mult, de această dată am ales să implicăm și publicul în alegerea aromei de napolitană – campania este încă în desfășurare și așteptăm cu nerăbdare să vedem preferințele românilor și bineînțeles să răspundem la acestea, așa cum am procedat și anul trecut cu campania Atelierul de Gusturi noi, când am lansat un nou produs de înghețată ales de public.”
Gama de înghețată
2020 a fost un an în care am testat multiple campanii de promovare a înghețatei în sezon, cu concepte de creație distincte și canale diferite pentru a vedea ce funcționează mai bine, planurile pentru 2021 fiind unele de optimizare și de scalare a rețetelor care am observat că prind cel mai bine la public. Ne pregătim intens pentru sezonul de înghețată și avem planuri mari și frumoase pentru acest an,”
Alte direcții de dezvoltare
Pe zona de business și tech-development, suntem în curs de implementare a unui ERP care să ducă întregul sistem la următorul nivel și să avem digital touchpoints pe toate palierele, de la producție, la distribuție, la puncte de lucru din toată țara și delivery.
În același timp luăm în calcul listarea produselor noastre în IKA pentru deschiderea către o piață nouă și totodată dezvoltarea și implementarea unui magazin online care să răspundă nevoilor consumatorilor noștri și să creeze totodată o experiență online plăcută și completă, însă aceste două direcții nu sunt neapărat în focus pentru acest an,” a completat Bianca Popa.
TOPGEL
TOPGEL este unul dintre cei mai mari producători români de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România, cu o cotă de piață de 15% din punct de vedere al volumului. Compania deține o unitate de producție în Comuna Cârcea, în apropierea orașului Craiova, care include 9 linii de producție de înghețată și 6 linii dedicate produselor de patiserie.
TOPGEL a investit într-o rețea proprie de distribuție, care în prezent numără 24 de centre și o flotă dedicată formată din 200 auto frigorifice pentru înghețată, 75 autoutilitare pentru produse de patiserie și un camion frigorific.
Cu o istorie de 27 de ani, TOPGEL are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată și o gamă de napolitane, aproximativ 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 24 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
