Un nou record mondial la lansarea cărții Mic Dejun 2.0

Kraft Foods România stabilește un nou record mondial, în cadrul evenimentului de lansare a cărții Mic Dejun 2.0 scrisă cu contribuția fanilor biscuiților belVita Start de pe Facebook și aduce României o nouă certificare Guinness World Records.

29 de co-autori ai cărții Mic Dejun 2.0 au fost prezenți la lansarea din data de 29 noiembrie 2011 și au semnat simultan câte un exemplar al volumului, stabilind noul record certificat astăzi de către reprezentanții Guinness World Records.

Recordul anterior pentru „Cei mai mulți autori care semnează aceeași carte simultan” fusese stabilit la 20 de persoane. Acesta a fost doborât la finalul lunii noiembrie 2011 de către autorii Mic Dejun 2.0, veniți din toate colțurile țării pentru a susține brandul lor preferat – belVita Start – și a face cartea pe care au scris-o împreună un punct de referință internațional.

“Mic Dejun 2.0 este un proiect unic, care a arătat faptul că românii sunt preocupați de un stil de viață echilibrat și sănătos și care nu ar fi fost posibil fără implicarea consumatorilor și fanilor belVita Start din social media. Ne bucurăm că fanii belVita Start au contribuit, prin intermediul Facebook, la conținutul acestui volum în număr atât de mare și le mulțumim pentru că au fost alături de noi la lansare pentru a ne sprijini să stabilim împreună și un nou record mondial”, a declarat Maria Burnuz Brand Manager Biscuiţi Kraft Foods România.

Evenimentul din 29 noiembrie 2011 a fost în același timp un prilej pentru consumatorii belVita Start din întreaga țară să se cunoască între ei și să poata interacționa cu reprezentanții brandului pe care îl iubesc, pentru a afla mai multe despre produs.

Stabilirea unui nou record mondial a fost un obiectiv asumat de către toți co-autorii prezenți la eveniment, care și-au exprimat încrederea în obținerea acestei certificări încă de atunci, precum și dorința de a se implica și în alte proiecte alături de brandul lor de suflet, belVita Start.

Mic Dejun 2.0, un proiect unic pentru piața din România, prezintă micul dejun din perspectiva a 114 co-autori, care au contribuit la realizarea conținutului acestei cărți prin intermediul Facebook pe parcursul a 4 săptămâni de campanie.

Mic Dejun 2.0 a fost tipărit în 1.000 exemplare care vor fi oferite cadou co-autorilor şi ulterior unui număr de peste 600 de fani care vor accepta provocările și concursurile organizate în perioada următoare, dintre cei peste 20.000 de fani ai paginii Facebook belVita Start.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Un nou record mondial la lansarea cărții Mic Dejun 2.0

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: