Unilever lansează un nou brand pe piața din România – Seventh Generation

Unilever își extinde portofoliul de produse de curățare a casei și lansează, în România, brandul Seventh Generation, având o abordare sustenabilă, militând pentru puterea curățeniei prin puterea plantelor, pentru a avea un viitor mai verde și mai curat, care va influența bunăstarea următoarelor șapte generații.

­

UnileverSeventh Generation aduce în atenția consumatorilor un portofoliu de produse de curățare a casei lipsite de ingrediente sintetice cum ar fi coloranții și înălbitorii sintetici, parfumul sau alcoolul, nucleul formulelor sale bazându-se pe puterea naturii. Portofoliul Seventh Generation cuprinde produse de curățare a hainelor și a vaselor, alături de detergenți universali și pentru baie, care se bazează pe un concept eco-friendly. Cu o expertiză de peste 30 de ani în domeniul produselor ecologice destinate curățeniei și originar din SUA, brandul consideră că cel mai bun mod de a trăi viața este atunci când ai în minte viitorul comun.

„Seventh Generation este un pionier în inovațiile responsabile și sustenabile, din care fac parte detergenți și produse de curățare destinate casei. Lansarea noului brand în România este, cu siguranță, un răspuns la dorința consumatorilor de a se bucura de produse de home care să le depășească așteptările și care, în același timp, să guverneze în jurul unei filosofii curate și inspirate din puterea naturii. Seventh Generation se adresează nu doar generațiilor actuale, ci și următoarelor șapte, propunând formule de curățare create pentru multiple tipuri de nevoi casnice”, explică Claudia Fulgeanu, HPC INCUBATOR Marketing Lead Unilever South Central Europe.

Seventh Generation redefinește conceptul de „curat” prin:

  • Până la 97% ingrediente pe bază de plante;
  • Formule biodegradabile;
  • Parfumuri din 100% uleiuri esențiale obținute din ingrediente naturale;
  • Fără parfumuri și înălbitori sintetici, COV (compuși organici volatili) și coloranți;
  • Până la 99% plastic reciclat și 100% ambalaje reciclabile;
  • Certificare ecologică (EU Ecolabel);
  • Certificare cruelty-free Leaping Bunny (produse netestate pe animale);
  • 0 ingrediente de origine animală.

Portofoliul Seventh Generation cuprinde:

  • Detergenți lichizi pentru rufe:
  • Fresh Orange & Blossom Scent
  • Free & Clear
  • Free & Clear Baby
  • Detergenți pentru vase pentru utilizare manuală:
  • Lavender Flower & Mint
  • Fresh Citrus & Ginger
  • Free & Clear
  • Detergent universal Free & Clear
  • Detergent pentru baie Free & Clear
  • Tablete universale pentru mașina de spălat vase Free & Clear

Brandul a intrat pe piața românească la începutul lunii iunie și beneficiază de susținere atât în mediul digital, cât și in-store și PR.

Seventh Generation este disponibil în magazinele selectate DM, Mega Image, Bebe Tei, dar și on-line (ex: republicabio.ro, organik.ro, elefant.ro).

Unilever South Central Europe

Unilever urmărește crearea unui viitor mai bun și îi ajută pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt benefice consumatorilor. Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfășoară operațiuni pe piețele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinței, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operațiunile de pe platforma industrială de la Ploiești.

Prin planul Unilever pentru un stil de viață sustenabil, compania și-a propus:

* Să ajute mai mult de un miliard de oameni să acționeze pentru a își îmbunătăți sănătatea şi starea de bine până în 2020;

* Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030;

* Să îmbunătățească viața a milioane de oameni până în 2020;

Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea business-ului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decât restul business-ului și reprezintă mai mult de 70% din creșterea companiei în 2017.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *