Văcuţa Veselă® cu 0 E-uri, noua brânză topită fără aditivi, stabilizatori sau arome artificiale

Grupul Bel, lider mondial pe segmentul mărcilor de brânză feliată, a lansat pe piaţa din România brânza topită Văcuţa Veselă® cu 0 (zero) E-uri.

Astfel, încă din luna septembrie, consumatorii din România s-au bucurat de noua reţetă inovatoare a brânzei topite Văcuţa Veselă® cu 0 (zero) E-uri. Fără aditivi, stabilizatori sau arome artificiale, brânza topită Văcuţa Veselă® este produsă doar din lapte, smântână și brânzeturi maturate.

Văcuţa Veselă®

Dezvoltarea reţetei unice, fără aditivi, a durat peste 20 ani. Noua reţetă a fost testată înainte de lansare de către experţi interni, externi şi consumatori Văcuţa Veselă®, fiind produsă din ingrediente de calitate pe bază de lapte. Brânza topită Văcuţa Veselă® se aliniază astfel la cerinţele consumatorilor, ce caută produse realizate din ingrediente de calitate, fără aditivi, stabilizatori sau arome artificiale.

Mai mult decât atât, toate ingredientele folosite pentru producţie – lapte, smântână și brânzeturi maturate – deţin certificate de calitate şi se supun şi celor mai riguroase cerinţe pentru producţia acestei reţete.

Conform consumatorilor, cel mai des întâlnit motiv pentru a cumpăra brânza topită Văcuţa Veselă® este gustul, urmat îndeaproape de preţ şi ingrediente.

„Suntem interesaţi de aşteptările clienţilor noştri şi facem tot posibilul să dezvoltăm produse în funcţie de preferinţele lor. Folosim acum cu succes ingrediente bazate doar pe lactate, păstrând aceleaşi calităţi ale gustului si textura brânzei topite”, a declarat Sorina Diaconu, Brand Manager Văcuţa Veselă®.

Brânza topită Văcuţa Veselă® este disponibilă în România în varianta de 120 grame şi de 240 grame (Family pack).

Marcă de referință a Grupului Bel, brânza topită Văcuța Veselă® are un gust delicios, textura sa fină cucerind, de fiecare dată, chiar și cei mai exigenți consumatori din cele peste 120 de țări în care acest brand este prezent.

„Fiind deja un produs cu tradiție pe piața românească, Văcuța Veselă® rămâne pentru consumatori un prilej de bună dispoziție și savoare. Invităm consumatorii să încerce noua rețetă Văcuța Veselă® cu 0 E-uri!”  a mai spus Sorina Diaconu.

Brandul Văcuţa Veselă® aparţine Grupului Bel, lider mondial pe segmentul mărcilor de brânză feliată, companie care deţine un portofoliu divers de mărci recunoscute la nivel mondial: La Vache Qui Rit®, Kiri®, Leerdammer®, BabyBel®, Boursin®, precum şi 20 de branduri locale. La succesul Grupului contribuie peste 10,800 de angajaţi în 30 de filiale din toată lumea. Produsele Bel se fabrică în 28 de centre de producţie şi se distribuie în peste 120 de ţări.

În 2011, Bel Group şi Danone au încheiat un parteneriat strategic prin care liderul mondial pe piaţa iaurturilor a devenit distribuitor oficial în România a mai multor branduri de brânzeturi Bel: La Vache Qui Rit®, Kiri®, BabyBel®, Pick&Croq®, Leerdammer®.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,459 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Văcuţa Veselă® cu 0 E-uri, noua brânză topită fără aditivi, stabilizatori sau arome artificiale

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: