Lowe&Partners și ZIZIN deschid oficial sezonul vacanțelor cu un nou val de comunicare, construit în jurul unui nou spot TV și a unei promoții naționale.
„Platforma creativă dezvoltată de Lowe&Partners pentru brandul nostru capătă o nouă interpretare în acest spot care arată, din nou, cum ZIZIN reuşeşte sa menţină echilibrul în familie, indiferent de context și situaţie. Chiar și în vacanță! Ne bucurăm să vedem că entuziasmul echipei Lowe&Partners este neschimbat, ca în prima zi, lucru care se traduce în campanii memorabile și eficiente, care aduc rezultate excelente pentru brandul nostru”, a declarat Laura Lazăr, Chief Executive Officer, Apemin ZIZIN.
„Este visul oricărei agenţii să lucreze cu clienţi atât de deschişi și curajoşi, cum este ZIZIN. Ne bucurăm de încrederea echipei ZIZIN cu fiecare nouă idee și suntem entuziasmați că astăzi ducem mai departe, într-o nouă etapă, un concept de care suntem foarte mândri: ZIZIN – Dă cu Pace. Cu siguranță noul spot TV va inspira consumatorii ZIZIN să găsească pacea chiar și în vacanța mult aşteptată”, spune Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Grup.
Noul spot TV ZIZIN este însoțit de o campanie promoțională, ce se desfășoară între 18 mai și 12 iulie. Aceasta invită consumatorii să înscrie codul de sub capacul produselor ZIZIN participante prin SMS la 1749 sau pe site-ul www.zizin.ro, pentru a avea șansa de a câștiga pahare de colecție, seturi de genți sau marele premiu: o excursie pentru doi în Africa. Promoția va fi susținută prin comunicare TV, radio, outdoor, online și la punctul de vânzare.
La nivel conceptual, spotul îmbină “insight-uri” din lumea umană cu personaje antagonice din lumea animală, iar realizarea efectivă a spotului a mers pe combinația dintre filmare clasică si Computer Generated Imagery. Rezultatul a fost cel dorit: familia compusă din femeia-leoaică si barbatul-antilopă este echilibrată de apa minerală plată ZIZIN.
Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
