100% natural, 100% românesc, metode tradiționale de preparare și conservare. De la aceste rigori absolute a pornit acum doi ani aventura unei familii de ieșeni, care a decis să aducă pe piață ceea ce multă lume spunea că vrea, dar nimeni nu găsea în magazine. Adică celebra supă de oase, o bază concentrată pentru gătit care să dea gust mâncării și să ușureze truda bucătarului. Ce a urmat este, cum se spune, istorie. Prima gamă românească de supe concentrate pentru gătit, cu ingrediente 100% naturale, se numește ZWUP și este deja disponibilă pentru comercializare, atât în retail, cât și pe piața HORECA.
ZWUP, gust de viață bună
Gama de supe concentrate ZWUP cu care românii vor putea „să gătească mai ușor, mai repede și mai bun” este lansată în premieră pe piață de Nutrizema SRL, un start-up ieșean înființat în 2017, a cărui misiune autodeclarată este „să facă lumea și viața mai bună, prin mâncare bună”. Dar cum să obții un excelent potențiator de gust, păstrând totul natural și sănătos? Ei bine, fiecare detaliu contează: materia primă, procesul, dotările, conceptul de produs, timpii, etapele.
Supele concentrate ZWUP sunt obținute prin fierbere lentă îndelungată, de peste 12 ore, și sunt conservate tradițional prin sterilizare, pentru ca întregul conținut nutrițional să fie păstrat. Rețetele nu conțin coloranți, conservanți, potențiatori de aromă sau alte substanțe de sinteză. De altfel, echipa Nutrizema spune că timp de un an s-au făcut teste de rețetă, pentru a determina ingredientele și proporțiile ideale și a crea „savoarea unică ZWUP”.
Iar „savoarea unică” ZWUP are în fapt mai multe gusturi: gama include în prezent categoria supelor concentrate de oase, cu versiuni PUI și VITĂ, iar în curs de autorizare și omologare se află categoria supelor concentrate mixte (oase și carne), la care vor fi scoase sortimentele PUI CU CIUPERCI și PEȘTE. Opțiuni multiple, din care fiecare poate să aleagă ce îi place și ce i se potrivește.
În plus, produsul este adaptat la nevoile fiecărei categorii de clienți și prin modul diferențiat de ambalare: borcane cu gramaje de 400g și 800g pentru retail, borcane de 1.700g pt HORECA.
3 avantaje imbatabile
Utilizat ca bază pentru gătit sau ca adjuvant, la prepararea mâncărurilor complexe de orice gen (supe-cremă, sosuri, tocănițe, pilafuri, ciorbe, tocături de carne etc.), ZWUP oferă simultan 3 avantaje: potențează gustul mâncării, simplifică și scurtează procesul de gătire, adaugă nutrienți valoroși. În bucătăria de acasă sau în bucătăria unui restaurant, ZWUP este pur și simplu un ingredient-minune, plin de glutamat natural și de gust umami, cu aport nutrițional unic, 100% natural, mereu la îndemână, gata oricând de folosit.
Iulian Virabov, Commercial & Development Manager Nutrizema, arată: „Când am pornit la drum și am decis să producem supe concentrate pentru gătit, ne-am dorit să fim nu doar primii din România cu acest tip de produs, ceea ce e de altfel o chestiune de conjunctură, ci să fim cei mai buni – să ne onoreze ceea ce facem. De aceea, nimic nu a fost întâmplător în proiectul nostru, ci am ajustat cu migală fiecare detaliu, pentru ca la final să fim siguri că oferim consumatorilor un produs de calitate deosebită.
Cum spunem noi, să oferim «bunătate la borcan». Suntem mândri că avem ștampila ovală pe etichetele ZWUP, cea mai înaltă certificare de calitate, valabilă în întregul spațiu intracomunitar. Supele ZWUP întrunesc și asigură toate caracteristicile fierturii lente de oase: aromă intensă, concentrație ridicată, textură gelatinoasă, nutrienți speciali. Au virtuți terapeutice, în special pentru sănătatea articulațiilor, digestie, imunitate, sănătatea și aspectul pielii. Sunt utile în orice bucătărie casnică sau profesională.
Pe scurt, după doi ani de eforturi și de pregătiri, sperăm că punem pe piață un produs bun și necesar în egală măsură și suntem recunoscători pentru confirmările pe care le primim deja din partea primilor noștri consumatori și primilor clienți HORECA.”
ZWUP, o soluție așteptată
Că exista un gol pe piață și că ZWUP rezolvă o nevoie reală, nu mai este necesar să demonstrăm. E clar: mâncarea preparată cu supă concentrată e mai gustoasă, iar dacă face altcineva supa în locul tău – și o face bine – scutești timp, efort și… disconfort. Bucătarii profesioniști, cei care știu toate subtilitățile și secretele savorii desăvârșite, sunt primii care pot aprecia apariția ZWUP pe piață și care înțeleg utilitatea produsului într-o unitate HORECA.
„Experiența noastră în munca de restaurant e adunată în mod direct de pe trei continente. Dincolo de diferențele culturale sau de obiceiurile locale, clienții așteaptă aceleași lucruri peste tot: mâncare extraordinară și servicii impecabile. Asta ne dorim și noi să oferim, motiv pentru care ajustăm micronic rețetarele și ingredientele folosite, în căutarea gustului perfect.
Cu ZWUP, povestea noastră a fost simplă: am testat produsul, l-am considerat ideal pentru exigențele și nevoile noastre, astfel că am renunțat la fondurile preparate intern. ZWUP ne economisește timp, o resursă atât de prețioasă într-o bucătărie, și ne dă garanția că oferim clienților preparate de înaltă clasă. Recomandăm”, declară Viorel Băcăuanu, unul dintre cei doi frați care au transformat restaurantul ieșean Toujours într-un mare succes și actualul loc 1 în ierarhia TripAdvisor pentru Iași.
Distribuție națională
Pentru ca ZWUP să ajungă în rafturile magazinelor și la dispoziția clienților din toată țara, produsul a fost recent inclus în portofoliul companiei de distribuție Whiteland Sales & Marketing. „ZWUP e un produs de categorie nouă, care nu are istoric comercial ori date de piață anterioare, astfel că reprezintă și pentru noi o provocare”, menționează Sebastian Păduraru, Sales Director Whiteland.
„Credem însă foarte mult în acest produs și suntem siguri că vom crea o categorie pionier, ce o să devină importantă în scurt timp, atât în retailul modern cât și în HORECA. Are utilitate, unicitate, calitate premium, are poveste, este bun pentru orice persoană care gătește și căreia îi pasă ce pune în farfurie, este un ajutor prețios pentru bucătăriile profesionale din sfera HORECA. Intenționăm așadar să transformăm provocarea în oportunitate, pentru toți partenerii din țară cărora ne vom adresa pentru a achiziționa și promova gama ZWUP”, a completat Sebastian Păduraru.
METRO, primul comerciant de top care listează ZWUP
Începuturile de drum sunt întotdeauna dificile. Pentru un new-entry absolut, cine oferă garanții, cine își asumă riscurile? Probabil că e nevoie de curaj, flexibilitate, multă experiență și un soi de fler asumat pentru a adopta un produs complet nou și a avea răbdarea să măsori puterea lui de a se instala pe piață. Astfel de temerari se bazează la rândul lor pe calitățile și virtuțile înseși ale produsului, pe măsura în care acesta răspunde unor nevoi presante ale clienților, pe măsura în care ocupă nișele încă neexplorate ale ofertelor de raft. Pe scurt, calitate și relevanță, asta e necesar.
În cazul ZWUP, METRO este primul comerciant de top care listează produsul în sectorul HORECA și care își invită clienții să testeze prima gamă de supe concentrate naturale de sorginte autohtonă. Dana Băltărețu, Junior Category Manager la METRO România, precizează: „Suntem permanent conectați la așteptările și nevoile clienților noștri din industria HORECA, astfel că inițiem acest parteneriat pentru gama de supe concentrate ZWUP, cu credința că o bază de gătit naturală și de calitate va veni în ajutorul bucătarilor profesioniști, în munca lor de zi cu zi.
Produsele ZWUP au fost testate în cadrul Academiei de Gastronomie METRO, acestea întrunind cerințele specialiștilor noștri. Gama ZWUP va fi disponibilă din luna martie în șase magazine METRO: București Băneasa și Militari, Cluj-Napoca, Brașov, Sibiu și Iași. În funcție de vânzările înregistrate, suntem deschiși să extindem colaborarea cu ZWUP și în noi magazine din rețeaua noastră.”
ZWUP
Aflat la linia de start, ZWUP pornește așadar voinicește la drum, încrezător în virtuțile și promisiunile sale. Își propune să aducă zvon și gust de viață bună, să ofere confort și ajutor, să influențeze în bine stilul de gătit al românilor, să promoveze gastronomia ca preocupare și hobby. Va rămâne mereu un exponent al alimentației sănătoase. Va aduce alături oameni buni, idei bune și mâncare bună, știind că acesta e fundamentul unei vieți de calitate.
Lumea ZWUP poate fi vizitată pe www.zwup.ro și pe pagina de Facebook aferentă.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
