Brandul ieșean ZWUP intră pe piața ready-meal cu o gamă de supe-cremă de băut, 100% naturale – ZWUP UP

Brandul ieșean ZWUP, specializat în producția de supe naturale, lansează noua sa categorie de preparate gata de consum – ZWUP UP, cu 5 tipuri de supe-cremă, dintre care două exclusiv vegetale. Produsele sunt ambalate la sticle de 250 ml, pot fi consumate reci sau calde, pot constitui o gustare sau pot completa meniul unei mese principale. Sănătoase și savuroase, noile supe-cremă se adresează unui public vast și foarte divers, fiind potrivite pentru toți iubitorii de mâncare bună, indiferent de vârstă și stil de viață.

Brandul ZWUP a fost lansat în 2019 de compania ieșeană Nutrizema SRL, cu o gamă de supe concentrate pentru gătit, având sortimente de pui, vită, pește și legume, disponibile pentru comercializare, atât în retail, cât și pe piața HORECA. Au fost primele produse de acest fel făcute în regim industrial în România, cu rețete integral naturale, cu metode de fabricare și conservare care păstrează întregul conținut nutrițional.

Produse gata de consum

Ca diversificare de gamă, dar și ca răspuns la noile cerințe ale consumatorilor, compania s-a decis să intre anul acesta pe piața ready-meal, lansând categoria ZWUP UP de preparate gata de consum. O noutate, care menține de altfel toate atuurile brandului: rețetele 100% naturale, varietatea sortimentelor, înalta calitate. Gama ZWUP UP include în prezent 5 tipuri de supe-cremă de băut, dintre care trei au și conținut de carne, iar două sunt exclusiv vegetale.

„Intrarea pe piața ready-meal era pasul firesc pentru noi, după dezvoltarea gamei de baze concentrate pentru gătit. Am pornit la drum cu misiunea de a face preparate naturale și cu ideea ca cei care cumpără ZWUP să cumpere răsfăț, timp și confort. Iar dacă prin supele concentrate i-am ajutat pe cei care gătesc, era timpul să ne gândim și la cei care nu gătesc.

La oamenii care se află în mișcare, sau în criză de timp, ori în pană de idei și, indiferent de motiv, au nevoie de ceva bun și sănătos de mâncat. Evident, ne-am bazat pe faptul că românii sunt în general mari amatori de ciorbe și supe, precum și pe creșterea tot mai accentuată a interesului pentru sfera ready-meal. În aceste condiții, trecerea noastră la preparate gata de consum și alegerea supelor-cremă drept concept de produs au venit practic de la sine”, arată Iulian Virabov, director executiv Nutrizema.

Oportunități noi, investiții noi

Întregul proces necesar pentru diversificarea gamei de produse a durat mai bine de cinci luni și a reprezentat o decizie curajoasă pentru companie, în condițiile în care fusese puternic afectată de pandemie: cum principalii clienți ai supelor concentrate ZWUP erau unități HORECA, vânzările firmei au suferit odată cu declanșarea crizei sanitare. Însă, în mod surprinzător, acest blocaj a oferit chiar răgazul necesar pentru schimbări, astfel că echipa ZWUP a preferat să îl vadă ca pe o oportunitate.

În fabrica Nutrizema, proiectul supelor-cremă a cerut noi investiții, echipamente suplimentare și numeroase ajustări de fluxuri de producție și ambalare. În laborator s-au făcut zeci de teste pentru rețete, ingrediente, texturi și varietăți, apoi s-au efectuat certificările oficiale ale noile produse.

În materie de comunicare și marketing, au fost sondate preferințe, s-au conturat planuri, s-au pregătit noi etichete și materiale pentru lansarea pe piață. Când totul a trebuit să poarte un nume, i s-a spus, simplu, ZWUP UP – o denumire ce completează și duce mai departe lumea ZWUP, indicând evoluție, calitate înaltă și ideea de „imediat”, perfectă pentru o categorie ready-to-eat.

Sortimentație ZWUP UP

Gama de supe-cremă lansate în categoria ZWUP UP include în prezent 5 sortimente: Ciuperci, Mazăre, Porumb, Linte și Dovleac, gândite atât pentru gusturi clasice cât și pentru preferințe mai moderne. Primele trei tipuri de supă-cremă au rețete cu conținut de carne (includ fond de pui sau de vită), iar ultimele două sunt exclusiv vegetale.

Produsele ZWUP UP sunt 100% naturale și sunt conservate prin sterilizare termică. Nu conțin coloranți, conservanți, potențiatori de aromă și alte substanțe de sinteză.

După preferințe și după posibilități, supele-cremă ZWUP UP pot fi consumate reci sau calde. Sunt potrivite atât pentru o gustare luată pe loc, oriunde și în orice moment al zilei, dar pot de asemenea completa o masă principală, acasă. Sunt suficient de lichide încât să poată fi băute direct din sticlă, și în același timp suficient de consistente pentru a fi delicioase în farfurie, combinate cu crutoane, verdețuri proaspete ori germeni, parmezan, unt ori smântână, sau cu orice alte adaosuri preferate.

Pentru a lăsa fiecăruia libertatea de a decide cum vrea să consume supa, dar și pentru a evita un surplus de grăsimi, de calorii sau de amidon, rețetele ZWUP UP nu includ nici cartofi, nici materii grase suplimentare sub formă de lactate sau uleiuri.

Diversitatea gamei și multiplele posibilități de consum fac din supele-cremă ZWUP UP o opțiune alimentară atractivă și utilă, gustoasă și sănătoasă, pentru un public vast și foarte variat. Toți iubitorii de mâncare bună, indiferent de vârstă și stil de viață, se pot bucura de calitate și ingrediente naturale, alegând tipul de supă pe care îl preferă, pentru a da savoare hrănitoare unei gustări sau unei mese, pe parcursul zilei.

ZWUP UP

Gama ZWUP UP, disponibilă în retail. Procesul de listare și în alte rețele de magazine este în plină desfășurare

Cu aceste atuuri, noile produse ZWUP UP au început deja să apară în rafturile magazinelor alimentare. Supele-cremă sunt disponibile în prezent în băcănii din Iași și din Galați, precum și în rețelele PETRU și Dopo Poco, unde își extind treptat prezența în cele peste 30 de unități din Iași, Piatra Neamț, Suceava, Botoșani, Brașov, Vaslui și Roman.

„Cu gama de supe naturale ZWUP UP ne concentrăm mai mult ca oricând pe retail, țintind în special marile lanțuri de magazine, unde procesul de listare este în plină desfășurare, dar și rețelele de benzinării ori magazinele alimentare de proximitate din comerțul tradițional, astfel încât noile supe-cremă naturale să ajungă mai aproape de consumatorii și clienții din întreaga țară.

Compania Nutrizema este, de asemenea, interesată să dezvolte distribuția gamei de supe concentrate pentru gătit ZWUP, produse unice pe piața din România, atât în retail, cât și în HORECA,” a precizat Iulian Virabov.

ZWUP

ZWUP este un brand ieșean specializat în supe 100% naturale, produs de SC Nutrizema SRL. A fost lansat în 2019 cu o gamă completă de supe concentrate pentru gătit (pui, vită, pește, legume), adresată pieței de retail și consumatorilor profesionali din sfera HORECA. În 2020, firma a lansat categoria ZWUP UP de preparate gata de consum, ce include în prezent 5 tipuri de supe-cremă de băut (ciuperci, mazăre, porumb, linte, dovleac). Produsele ZWUP sunt 100% naturale și nu conțin coloranți, conservanți, potențiatori de aromă ori alte substanțe de sinteză.

Contact: www.zwup.ro / office@nutrizema.ro

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Brandul ieșean ZWUP intră pe piața ready-meal cu o gamă de supe-cremă de băut, 100% naturale – ZWUP UP

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: