Kaufland România are un nou director de Achiziții Non-Food

Din luna ianuarie, Kaufland România are un nou director de Achiziții Non-Food. Dan Alexandru Olaru are o solidă experiență de peste 10 ani în compania Kaufland România, în domeniul achizițiilor.

KauflandEl vine la conducerea departamentului Non-Food al companiei, funcție pe care o preia de la Maria Movileanu.

Caracterizat de inițiativă și cu un spirit inovator, a început cariera la Kaufland România și, timp de un deceniu, Dan Alexandru Olaru a ocupat pe rând toate pozițiile din cadrul departamentului de Achiziții, bucurându-se de o evoluție organică. Astfel, a obținut cunoștințe din întregul domeniu, iar în același timp și-a dezvoltat abilitățile de lider și s-a remarcat prin responsabilitate, organizare și spirit de echipă.

A început în departamentul Food – Lactate și congelate, respectiv Carne și a continuat să avanseze. Înainte să preia funcția de Director Non-Food, a ocupat timp de câțiva ani poziția de Senior Buyer Electro/Auto/DIY/Multimedia. Dan Alexandru Olaru este absolvent al Academiei de Studii Economice, deține un master în Comunicarea în business în engleză și vorbește trei limbi străine, printre care franceza și germana.

„Ca Director Non-Food al Kaufland România, principalul meu obiectiv continuă abordarea strategică a companiei: creșterea gradului de satisfacție a clienților. Mă bucur să fiu parte din povestea de succes al celui mai mare retailer, dar mai ales că mă bazez pe o echipă ambițioasă, cu rezultate remarcabile. Voi putea folosi toate cunoștințele acumulate aici pentru a susține noile proiecte ale companiei. Ca atare, este o onoare și o provocare pentru mine să conduc departamentul de Non-Food, dar și o nouă etapă profesională care îmi va permite implementarea ideilor de dezvoltare a Kaufland România”, declară Dan Alexandru Olaru.

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270de magazine în 7 țări și o rețea de 120 de magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Oameni » Kaufland România are un nou director de Achiziții Non-Food
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: