Ursus Breweries își reîntregește echipa executivă și anunță numirea a trei noi Vicepreședinți pentru departamentele de resurse umane, marketing și tehnic: Zuzana Balejová, Marek Dvořák și Guy Van Geel.
Cei trei noi Vicepreședinți au un parcurs profesional construit în domeniul producției berii si o experiență profesională valoroasă, acumulată în roluri de management în cadrul unor producători de talie internațională.
Astfel, Zuzana Balejová, Vicepreședinte Resurse Umane, Marek Dvořák, Vicepreședinte Marketing și Guy Van Geel, Vicepreședinte Tehnic, aduc în Ursus Breweries experiența relevantă și viziunea internațională, utile în construirea de noi strategii pentru dezvoltarea mărcilor de bere din portofoliul Ursus Breweries.
Zuzana Balejová
Zuzana Balejová s-a alăturat echipei Ursus Breweries în rolul de Vicepreședinte Resurse Umane încă de la finalul anului trecut, fiind responsabilă de coordonarea priorităților de resurse umane, având ca element central experiența angajaților și practicile de management a resurselor umane, contribuind astfel la atingerea obiectivelor companiei.
Absolventă a Universității de Economie din Bratislava, Zuzana și-a început cariera în anul 2004 în cadrul companiei Manpower, unde a fost responsabilă de gestionarea clienților cheie. Din decembrie 2007 a intrat în industria berii în cadrul subsidiarei SABMiller din Slovacia, având rolul de Manager de Resurse Umane pentru departamentul de Vânzări și Distribuție.
Pe parcursul carierei in SABMiller a lucrat și pentru Birra Peroni (deținută la acel moment de SABMiller) și a condus operațiunile de resurse umane pentru echipa europeană de achiziții a SABMiller. După achiziția SABMiller, s-a alăturat companiei Anheuser-Busch InBev în Elveția, unde a susținut integrarea organizației de achiziții globale.
„O mare parte a carierei mi-am desfășurat-o în industria berii, un mediu foarte dinamic pe care am avut norocul să îl pot observa din diferite roluri, atât la nivel de țară, cât și la nivel regional. Mă bucur să mă alătur echipei experimentate din România, echipă caracterizată de o etică profesională impecabilă și de spirit antreprenorial, care a reușit să atingă recent o performanță comercială rar întâlnită în Europa.
Obiectivul meu acum este să susțin eforturile managementului și a întregii echipe Ursus Breweries în misiunea companiei de a continua această tradiție a performanței”, a declarat Zuzana Balejová.
Marek Dvořák
Marek Dvořák este de la 1 februarie noul Vicepreședinte de Marketing al Ursus Breweries.
El este responsabil de dezvoltarea strategiei de marketing a companiei și de execuția planurilor pentru brandurile din portofoliul Ursus Breweries. Marek și-a început cariera în 2004 la EYELEVEL, o companie a InnerWorkings, unde a asigurat managementul proiectelor de retail marketing și de in-store design pentru clienți internaționali, începând de la cerere și până la implementarea efectivă in diverse piete.
Ulterior, si-a dezvoltat suplimentar experiența în cadrul agenției Arnold Worldwide, partea a grupului Havas, prin coordonarea echipei care a derulat proiecte strategice și activări regionale de brand pentru Brown-Forman și Volvo Cars Europe. În 2011 si-a început activitatea în industria berii, ocupând roluri precum: Innovation Manager, Senior Brand Manager sau Marketing Manager pentru subsidiara SABMiller din Cehia.
Ultimul rol înainte de a se alătura echipei din România a fost acela de Marketing Manager Mainstream Brands pentru operațiunile din Cehia și Slovacia, în cadrul producătorului de bere Plzensky Prazdroj deținut acum de Asahi Breweries. A avut rezultate excelente pentru branduri renumite, precum Gambrinus, Radegast sau Velkopopovicky Kozel, care împreună reprezintă 30% din piața de bere din Cehia și 13% din piața berii din Slovacia.
„Cunosc de ceva vreme echipa din România și proiectele noilor mei colegi. Mă onorează să preiau acest rol dinamic și să coordonez o echipă de oameni inovatori și talentați. Aștept cu nerăbdare să începem o călătorie a inovației constante, să identificăm noi oportunități de creștere pentru mărcile din portofoliul nostru și să oferim consumatorilor noștri noi momente plăcute alături de produsele lor preferate”, a declarat Marek Dvořák.
Guy Van Geel
Guy Van Geel este de la începutul lunii februarie 2019 Vicepreședinte al departamentului Tehnic pentru România și Ungaria, în cadrul Asahi Breweries Europe Group.
Guy Van Geel este licențiat în inginerie industrială, are o diplomă de masterat în bioinginerie și este specializat în biochimie și oenologie, având o experiență de 25 de ani în industria băuturilor. În ultimii trei ani a fost Director Tehnic al producătorului Khmer Beverages din Cambogia. Înainte de această etapă a lucrat timp de 16 ani ca Director Tehnic în cadrul mai multor producători de bere, printre care Alken-Maes Breweries, unde a condus Comitetul European de Inginerie din Scoția și Newcastle și a fost Manager Servicii Tehnice și Dezvoltare de Produs în Belgia, acumulând experiență în domeniul producției, ingineriei, distribuției și a dezvoltării de produs.
„Mă bucură oportunitatea de a conduce echipele tehnice și procesele de fabricație ale celui mai mare producător de bere din România. Mă onorează să mă alătur unei echipe profesioniste, care a transformat fabricile locale în exemple de bune practici și a intrat în istoria berii prin premiile primite de către brandurile Ursus Breweries la competițiile internaționale din ultimii 20 de ani. Împreună vom continua pasiunea și măiestria berarilor, astfel încât să asigurăm în continuare aceeași calitate pentru berile iubite de consumatorii noștri români”, a declarat Guy Van Geel.
Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și are peste 1.400 de angajati în cele trei fabrici din Buzău, Timișoara și Brașov, precum și în micro-berăria din Cluj-Napoca. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, Meantime, Asahi Super Dry și St. Stefanus, alaturi de marca de cidru Kingswood.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
