Vince Gruber a preluat funcția de vicepreședinte executiv al Mondelēz International și cea de președinte pe Europa

Începând cu ianuarie 2019, Vince Gruber a preluat funcția de vicepreședinte executiv al Mondelēz International și cea de președinte pe Europa.

Mondelēz InternationalCu experiența sa vastă în sectorul FMCG, va dezvolta și conduce strategia companiei „Snacking Made Right” în cadrul operațiunilor din Europa. Noua strategie urmărește să le ofere oamenilor snack-urile potrivite, la momentul potrivit, în modul potrivit.

Sub sloganul „Snacking Made Right”, avem un plan strategic puternic, care va ghida acțiunile noastre în următorii ani și ne va conduce spre o creștere sustenabilă și profitabilă. Mă simt onorat să conduc o echipă europeană excelentă și aștept cu nerăbdare să creez viitorul snack-urilor.„, declară Vince Gruber.

Europa contribuie cel mai mult la creșterea Mondelēz International, reprezentând mai mult de o treime din veniturile grupului, cu venituri nete de 10 miliarde $ în 2018. Mărcile de impact precum Milka, Cadbury, Toblerone, Oreo, LU, Halls, dețin poziții de lider pe piețele europene.

Cariera lui Vince Gruber a început în 1989 la Kraft Foods Austria (acum Mondelēz International), ocupând numeroase posturi în marketing până în anul 2000. După ce a lucrat în afara companiei timp de șapte ani, s-a întors la Kraft Foods în 2007 ca Director pentru Divizia de Ciocolată pentru Germania, un rol pe care l-a deținut până în 2010, când a fost numit președintele Diviziei de Ciocolată pe Europa. În 2016, Vince Gruber a preluat funcția de Președinte pe Europa de Vest. În ianuarie 2019, a fost numit în funcțiile de vicepreședinte executiv al Mondelēz International și de președinte pe Europa în Zurich.

Împreună cu Maurizio Brusadelli, EVP și președinte Asia, Orientul Mijlociu și Africa, și Luca Zaramella, EVP & CFO, Vince Gruber este al treilea membru italian din echipa de management a Mondelēz International.

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 160 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2018, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *