Concurs: cea mai inedita strategie de loializare a clienților în 2012

În perioada 10-21 ianuarie 2013 revista noastră, alături de compania VBS – Business Solutions, propune cititorilor un Concurs pe tema loializării clienţilor, având drept Premiu un abonament pe un an la „Customers Service Excellence Club”.

Spune-ne care au fost strategiile de loializare a clienţilor folosite de compania pe care o reprezinţi şi poţi câştiga un membership pe un an la “Customer Service Excellence Club” în valoare de 470 Euro + TVA!

Trimite-ne răspunsul tău la adresa de e-mail: revista@retail-FMCG.ro, menţionând şi datele de contact (nume şi număr de telefon). Vom alege cea mai inedita strategie de loializare a clienţilor, prezentată de companiile înscrise în concurs, iar câştigătorul abonamentului va fi anunţat aici pe data de 21 ianuarie 2013.

În plus, primii trei cititori care vor trimite prin e-mail răspunsul lor vor beneficia de o invitaţie gratuită la evenimentul de schimb informaţional şi networking “Fidelizarea clienţilor începe la o cafea”, din data de 24 ianuarie 2013.

Beneficiile membrilor sunt evidente şi numeroase, printre care amintim:

– vei afla noi idei pentru a atinge excelenţa în relaţia cu clienţii;

– vei avea posibilitatea să găseşti soluţii la provocările cu care te confrunţi prin discuţiile lunare între membri;

– vei interacţiona cu antreprenori şi manageri, vei face networking;

– vei beneficia de un raport detaliat cu privire la calitatea serviciilor oferite;

– îţi vei asocia numele companiei cu un club pentru excelenţă, un club în care vocea clienţilor este auzită

– vei beneficia de promovare gratuită în cadrul evenimentelor.

Mai exact, vei beneficia de:

1. Certificat de atestare a calității de membru “Member of Customer Service Excellence Club”;

2. Participarea gratuită la cele două ediții ale simpozionului “Management for Customer Service Excellence” şi la 7 + 2 întâlniri de schimb informațional și networking „Fidelizarea clienților începe la o cafea” (întâlniri organizate lunar în capitală și ocazional în provincie);

3. Promovarea membrilor la toate evenimentele organizate de “Customer Service Excellence Club”, accentuând calitatea acestora de companii orientate spre client;

4. Participarea gratuită la preselecția „Premiile de excelență în relația cu clientul”; un raport detaliat cu privire la calitatea serviciilor oferite, monitorizarea prin trei verificări tip Mystery Shopping, propuneri concrete privind creșterea gradului de satisfacție a clienților;

5. Acces la toate articolele de specialitate privind fidelizarea clienţilor printr-un serviciu excepţional; informare cu privire la drepturile consumatorilor.

Mai multe informaţii puteţi afla accesând: http://www.solutiideafaceri.ro/index.php?page=excelence-club

“Orice afacere este dependentă de satisfacţia resimţită de către clienţii săi, deoarece aceştia sunt coloana vertebrală a activităţii sale, fără de care nu ar putea să îşi menţină profitabilitatea pe piaţă. Oferirea unui serviciu excepţional ce duce necontenit la câştigarea clientului pe termen lung, continuă adesea dincolo de onorarea nevoilor directe şi se bazează tot mai mult pe amabilitate, consiliere, încredere şi empatie. Fără acest parteneriat profitabil pe termen lung, considerăm că vom asista în continuare la încercări eşuate de loializare din partea multor jucători din piaţă.” afirmă Cosmina Voichiţa Meseşan, general manager la VBS – Business Solutions, cea care a crezut cu tărie în acest concept și a făcut posibilă lansarea “Customer Service Excellence Club”.

Succes!

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,059 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Concurs: cea mai inedita strategie de loializare a clienților în 2012

Spune-ți părerea

  1. […] se întâmplă aşa: Claudiu m-a rugat să zic ceva despre concursul pe care îl organizează pe cea mai bună resursă de informaţii despre retail-FMCG din România. Ceea ce fac cu mare […]

    Răspunde
  2. Mai exact ne-am dori să abordaţi una dintre cele două metode de loializare:

    1. Loializarea clienţilor printr-un serviciul exceptional. Aici puteţi face referire la programul de traing implementat în companie, la monitorizarea serviciului oferit clienţilor prin Mystery Shopping sau Cercetarea gradului de satisfacţie.

    2. Loializarea de bonus, mai exact carduri de fidelitate şi diferite avantaje oferite clienţilor fideli.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: