100 de magazine Profi sub noul concept „Noul Profi”

La un an și două luni de la lansarea de la Ploiesti a magazinului concept Noul Profi, Profi Rom Food, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a ajuns la un număr de 100 de magazine de acest fel. Anunțul a fost făcut în cadrul unei conferințe online, susținută de Directorul general Profi, Pawel Musial.

Profi

“În 2021, am început să revoluționăm felul în care arată magazinele noastre și senzația pe care o transmit, introducând conceptul Noul Pofi și cumpărăturile convenience. În 2022 vom continua să multiplicăm în masă acest model, totodată ducând revoluția și în interiorul Profi prin digitalizare și un mare număr de programe, inclusiv prin utilizarea inteligenței artificiale în beneficiul clienților noștri,” a declarat Directorul general Profi, Pawel Musial.

Modelul Noul Profi se prezintă în toate cele patru formate ale retailerului: Super – magazinul mare, cu cea mai mare suprafață de vânzări și sortimentul cel mai larg; City – mica unitate urbană, de lângă casă; ProfiGo – magazinul convenience, mic, pentru cumpărături rapide, de necesitate; și Loco – magazinul din afara marilor aglomerări urbane.

400 de magazine sub noul concept în 2022

Încă de la inaugurare, magazin după magazin au început să raporteze consecvent vânzări constant mai mari decât cele de dinainte de remodelare.

Plecând de la aceste rezultate, s-a luat decizia de a continua cu investiții masive în creșterea companiei și totodată de a desena o nouă traiectorie pentru dezvoltarea Profi: expansiunea se va face și de acum înainte într-un ritm susținut, dar numărul de magazine noi se va mai tempera, crescând în schimb numărul de magazine existente care vor fi remodelate.

Zone Fiigo își vor găsi locul în toate magazinele noi sau remodelate, astfel încât în drumul lor spre sau dinspre lucru, sau dacă au uitat să cumpere ceva, oamenii să aibă unde veni pentru a-și completa cumpărăturile. Trebuie remarcat că remodelarea unui astfel de magazin necesită un volum de investiții comparabil cu cel necesar pentru deschiderea unui magazin nou.

„În 2022, procesul de remodelare a magazinelor va continua, în paralel cu deschiderea tuturor magazinelor noi sub noul concept, astfel încât, la finalul anului viitor să avem un număr de 400 de magazine sub noul concept,” a precizat Pawel Musial.

Digitalizare

Anul viitor, dincolo de noua sa înfățișare offline, Profi va veni și cu o nouă ofertă pentru clienți. Rețeaua  va prezenta o nouă înfățișare digitală, cu un website refăcut și cu un program de loializare digitalizat care promite unele mari surprize, pentru moment, nedezvăluite.

Mai mult, clienții se vor bucura de acces încă și mai lejer la produsele pe care și le doresc: livrarea la domiciliu și forme de e-commerce urmează să își facă în curând apariția la Profi.

Profi a încheiat 2020 cu o rețea de 1.404 magazine, iar în acest an a deschis în perioada ianuarie – octombrie alte 146 de magazine, pe data de 31 octombrie rețeaua numărând 1.550 de unități.

Profi

Cu circa 25.000 de angajați în peste 700 de localități, lucrând în mai bine de 1.500 de magazine dintre care 600 sunt administrate de antreprenori parteneri, Profi este cel mai mare angajator din retailul românesc și rețeaua românească cu cea mai mare acoperire georgrafică de la noi din țară.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *