Parteneriatul OMV – Auchan include, într-o primă fază, 15 magazine My Auchan până la sfârșitul lui 2017

OMV Petrom și Auchan Retail România au semnat, după cum se ştie, un contract de parteneriat prin care, în cadrul Stațiilor PETROM, vor fi deschise magazine de proximitate, sub marca MyAuchan. Parteneriatul prevede, în etapa pilot, deschiderea a 15 magazine My Auchan până la sfârșitul lui 2017. Primul magazin va fi inaugurat în luna mai 2017.

AuchanCunoscut în România pentru hipermarketurile Auchan, este pentru prima dată când Auchan deschide în țară magazine sub formatul de proximitate.

„Această inițiativă este un pas înainte pentru implementarea Strategiei Actualizate 2021+  a OMV Petrom, care pune accent pe creșterea ofertei și pe îmbunătățirea experienței clienților. Consumatorul modern este mereu în viteză și vrem să ne adaptăm acestei tendințe.  

Astfel, vom oferi clienților stațiilor Petrom oportunitatea de a-și face cumpărăturile de zi cu zi, odată cu alimentarea cu carburant, economisind astfel timp. Asocierea celor doua branduri nu este întâmplătoare pentru că atât Petrom, cât și Auchan oferă clienților aceeași promisiune a prețurilor accesibile.”, a declarat Mariana Gheorghe, CEO OMV Petrom.

 „Această cooperare pe scară largă, care va demara printr-un proiect pilot de calibrare, se înscrie în ambiția Auchan de a fi o companie de retail multiformat. Prin acest proiect aducem diferența Auchan mai aproape de toți românii grație gamelor adaptate de produse și servicii, produselor proaspete, de calitate, prețurilor avantajoase și unei experiențe unice de cumpărare.

Nu în ultimul rând, prin intermediul acestui proiect ambițios, atât Auchan cât și Petrom vizează un obiectiv comun: 100% clienți mulțumiți.”, declară Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.

Magazinele MyAuchan din Stațiile PETROM vor avea o ofertă variată, incluzând mărcile proprii Auchan. În funcție de suprafața stației, pe rafturi se vor găsi până la 4.500 de produse dintr-o gamă variată: produse alimentare, inclusiv carne proaspătă, fructe și legume, dar și cosmetice, produse pentru bebeluși și accesorii auto.

Zona de magazin existentă din cadrul stațiilor va fi reamenajată conform standardelor MyAuchan, iar zona de case de marcat va fi comună atât pentru achizițiile de carburanți, cât și pentru magazinul MyAuchan.

Se estimează că până la sfârșitul anului vor fi deschise 15 magazine MyAuchan în cadrul stațiilor Petrom din București și din țară, primul urmând a fi inaugurat în cursul lunii mai. Această etapă pilot va fi utilă celor doi parteneri pentru adaptarea serviciilor și ofertei în vederea unei eventuale extinderi la scară largă a proiectului.

OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier integrat din Europa de Sud-Est. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe pieţele din România şi ţările învecinate prin intermediul a 783 benzinării, la sfârșitul lui 2016, sub două branduri, OMV și Petrom.

Auchan Retail România
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, cu circa 10.000 de angajaţi şi cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro în 2016.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Parteneriatul OMV – Auchan include, într-o primă fază, 15 magazine My Auchan până la sfârșitul lui 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: