Vânzările online ale grupului Ahold Delhaize au crescut în 2018 cu 24,8%, până la 3,5 miliarde de euro

Vânzările nete ale grupului olandezo-belgian Ahold Delhaize, din care face parte și rețeaua de magazine Mega Image din România, au crescut în 2018 cu 2,5%, până la 62,8 miliarde de euro, la cursuri de schimb constante, cu vânzări mai mari pe toate segmentele și cu creșterea cotei de piață în majoritatea piețelor unde grupul de retail operează. Vânzările online ale grupului au crescut cu 24,8%, până la 3,5 miliarde de euro, la cursuri de schimb constant, conform raportului final pentru întreg anul 2018 al companiei.

„În 2018, am făcut deja primii pași către faza următoare a dezvoltării companiei noastre. Lucrăm într-o industrie care trece printr-o perioadă de schimbări semnificative, alimentată de schimbări în comportamentul consumatorilor și de creșterea concurenței din partea jucătorilor online și a avansului tehnologic.

Aceste schimbări pun presiune pe modelele tradiționale de afaceri, determinând retailerii să-și regândească strategiile și să găsească modalități noi și inovatoare de a satisface nevoile clienților și de a funcționa mai eficient”, a declarat Frans Muller,
Președinte și CEO Ahold Delhaize.

În 2018, zona Europei Centrale și de Sud-Est, din care face parte și România, a adus grupului Ahold Delhaize vânzări de 6,01 miliarde de euro, în creștere cu 3,9% față de 2017.

Creșterea vânzărilor din această zonă s-a datorat, în principal, creșterii business-ului din piețe precum Cehia, România și Serbia, în timp ce în Grecia, vânzările au scăzut, pe fondul redeschiderii și dezvoltării unor rețele de magazine concurente.

La sfârșitul anului 2018, operațiunile grupului Ahold Delhaize din Grecia, Cehia, Serbia și România au avut la bază un portofoliu de 1.880 de magazine, dintre care 130 de unități au fost adăugate în 2018. Pe parcursul anului, 57 de magazine din această regiune au fost remodelate, extinse, mutate sau reconstruite ca parte a procesului continuu de întreținere și modernizare a rețelei de magazine, iar alte 46 de magazine au fost optimizate pentru a îmbunătăți experiența clienților.

Mega Image

Mega Image, brandul de retail al grupului, a încheiat anul 2018 cu o rețea de 79 de magazine noi adăugate în portofoliul său (brandurile de retail Mega Image si Shop & Go). Pe lângă extinderea în zona Bucureștiului cu 46 de magazine, Mega Image a intrat cu succes în mai multe piete noi, printre care Cluj, Giurgiu și Timisoara. Mega Image opera 674 de magazine la sfârșitul lui 2018.

Ahold Delhaize

Ahold Delhaize, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente, are o rețea ce cuprinde în prezent peste 6,500 de magazine la nivel mondial și peste 370.000 de angajați, care servesc peste 50 de milioane de consumatori în fiecare săptămână în 11 țări.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Vânzările online ale grupului Ahold Delhaize au crescut în 2018 cu 24,8%, până la 3,5 miliarde de euro
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: