Auchan aniversează 12 ani de prezență în România prin lansarea unei ample campanii comerciale

În perioada 3 – 23 octombrie 2018, hipermarketurile Auchan iși așteaptă clienții într-o atmosferă de sărbătoare și cu o multitudine de surprize, cu ocazia aniversării a 12 ani de prezență pe piața din România.

AuchanAvând mesajul “Marea aniversare – 12 ani de prețuri îmblânzite”, campania aduce în prim plan traditia Auchan de a veni în întâmpinarea consumatorilor cu produse la un raport calitate-preț deosebit. Astfel, pentru Auchan, aniversarea a 12 ani de prezență în România înseamă și 12 ani în care comertul responsabil a reprezentat o prioritate.

În cadrul noii sale viziuni, Auchan a extins aceste preocupări angajându-se ca prin acțiunile sale să schimbe viața clienților, angajaților, partenerilor și comunităților în care își desfășoară activitatea. În acest context, campania aniversară a fost realizată în jurul conceptului de responsabilitate.

Campanie comercială

Special pentru această acțiune a fost adusă o gamă largă de produse bio, produse care funcționează cu un consum redus de resurse, produse din materiale reciclate, precum si o varietate de plante – toate menite a-i ajuta pe consumatori să aibă o atitudine responsabilă față de familiile lor, față de mediul înconjurător și bineînțeles față de bugetul lor.

O ală zonă de interes este cea dedicată mărcilor partenere ale filmului România neîmblânzită – parte a proiectului de responsabilitate socială pe care Auchan Retail România l-a gândit ca un dar pentru români în anul centenarului.

Și pentru că este o sarbătoare a “prețurilor îmblânzite”, clienții vor găsi în toate hipermarketurile, de-a lungul bulevardului prețurilor, produse la prețuri excelente.

Nu în ultimul rând, întreaga campanie va fi completată de numeroase acțiuni de responsabilitate socială ce se vor desfășura la nivel national, în colaborare cu partenerii  comerciali, dar și acțiuni locale pe care magazinele Auchan le vor realiza în spiritul viziunii Auchan schimbă viața!

Auchan a deschis primul magazin pe data de 7 noiembrie 2006, la Bucureşti, în cartierul Titan, pe Bd 1 Decembrie, Auchan Titan fiind la acea dată – inclusiv în prezent – cel mai mare hypermarket din România, cu o suprafaţă de 16.000 mp. Auchan a adus pe piaţa din România un concept nou, bazat pe politica de „Discount Generalizat”, adică preturi mici la toate produsele permanent.

Auchan Retail România

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, retailerul propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *