Auchan este primul retailer care introduce eticheta Nutri-Score pe produsele românești marcă proprie

În prezent, aproximativ 150 de articole din oferta Auchan conțin sistemul de etichetare Nutri-Score, o treime dintre acestea fiind produse de origine locală. Până la finalul acestui an, compania și-a propus adăugarea logo-ului Nutri-Score pe ambalajele majorității produselor marcă proprie create în România, respectiv o gamă formată din peste 400 de articole.

auchan

În continuarea misiunii sale de specialist alimentar și din dorința de a oferi clienților o vizibilitate completă asupra produselor alimentare pe care doresc să le achiziționeze, Auchan este primul retailer din România care marchează produsele marcă proprie create local cu logo-ul Nutri-Score, oferind astfel o transparență totală asupra informației nutriționale a unui produs.

Ce reprezintă Nutri-Score?

Nutri-Score este un sistem de etichetare care informează consumatorii cu privire la compoziția produselor alimentare, încurajându-i astfel să ia o decizie mai responsabilă ținând cont de caracteristicile nutriționale ale unui produs. Marcajul Nutri-Score, utilizat în mod voluntar de către Auchan, este un logo aplicat pe ambalajul produselor, care conține 5 litere de la A la E, iar pe fiecare produs litera aferentă este evidențiată.

Marcajul de la A la E nu măsoară dacă un produs este mai mult sau mai puțin sănătos, ci oferă fiecărui client posibilitatea de a face alegerile potrivite pentru el însuși. Avantajul acestui simbol este că el oferă consumatorului posibilitatea de a alege anumite alimente în mod responsabil. Un produs alimentar, cum ar fi de exemplu o cutie de cereale, poate fi clasat cu A, B, C sau D în funcție de rețetă.

Ne continuăm misiunea de a încuraja o alimentație mai sănătoasă și un consum mai responsabil, iar implementarea etichetării Nutri-Score reprezintă o nouă acțiune importantă în acest sens. Menită să informeze și să educe consumatorul cu privire la produsele pe care alege să le pună în coș, eticheta Nutri-Score este și o metodă rapidă de a face alegeri mai potrivite pentru o dietă echilibrată”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Selectarea alimentelor

Pentru menținerea unei alimentații variate și echilibrate, sistemul Nutri-Score recomandă selectarea alimentelor marcate cu literele A și B și consumul cu o frecvență mai redusă și în cantități mai mici pentru alimentele marcate cu literele D și E. De asemenea, alimentele cu Nutri-Score A sau B nu sunt neapărat mai scumpe.

Sistemul de etichetare Nutri-Score a fost creat în 2016, în Franța, cu scopul de a oferi informații nutriționale clare, vizibile și ușor de înțeles pentru toți consumatorii. La nivelul grupului Auchan, sistemul este utilizat încă din 2017 în țări precum Franța, Luxemburg, Portugalia, Spania și urmează a fi extins anul acesta și în Polonia. Auchan România a început procesul de afișare a logo-ului Nutri-Score pe produsele românești marcă proprie din decembrie 2020, având deja la raft, de 2 ani, alimente marcă proprie cu această etichetă, create în alte țări.

Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 59 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 50 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.

Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin – Click&Collect, din parcarea magazinului – Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *