Auchan diversifică formatele de retail din Europa. Primele supermarketuri Auchan

După un 2016 plin de provocări, Auchan a început anul 2017 anunțând o serie de inițiative în ceea ce privește formatele magazinelor pe care le operează retailerul în Europa, conform IGD. 

Auchan

Retailerul a inaugurat primul supermarket al rețelei, Simply Market, sub brandul de supermarketuri Auchan Supermarché, deschis în Saint Germain lès Corbeil, la 35 de km de Paris.

Magazinul este primul dintre cele 14 supermarketuri de probă care vor rula sub brandul Auchan Supermarché, cu celelalte magazine, retailerul urmând să testeze modele de design diferite. Toate cele 14 magazine urmează să fie deschise în anul 2017.

Primul magazin transformat în supermarket, care a fost închis timp de trei săptămâni, are podele noi, dispozitive și accesorii inovatoare, folosite pentru separarea zonei care conține produsele fresh de celelate zone ale magazinului.

De asemenea, noul magazin pune accent pe produse proaspete, în special pe cele din carne și pe produsele lactate, un alt plus fiind adăugarea gamelor de produse vegetariene, vegane și regionale sau tradiționale.

Pentru noul format, personalul a fost îmbunătățit cu 11 angajați noi, incluzând noi manageri de departament pentru categoriile de îngrijire personală și vinuri.

Totodată, retailerul intenționează să adauge ecrane digitale în interiorul magazinelor sale, urmând să investească în peste 3.500 de ecrane, până în anul 2018, dintre care 2.800 urmând să fie montate în hipermarketuri. Prin acest proces, compania caută să îmbunătățească şi să eficientizeze traseului cumpărătorilor prin magazin, intenționând să amplaseze ecrane la intrările în magazine dar şi în zona caselor de marcat.

Deși pentru moment nu au fost anunțate schimbări privind activitatea retailerului pe piața din România, aceste trenduri impuse în Europa pot fi operate pe viitor și în țara noastră.

La sfârșitul anului trecut, retailerul a anunțat împlinirea a 10 ani de la deschiderea primului hipermarket din România și înregistrarea unei creșteri remarcabile a cifrei de afaceri pe piața din România.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 10.000 de angajaţi – al cincilea angajator privat din România, cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015 şi propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,837 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Auchan diversifică formatele de retail din Europa. Primele supermarketuri Auchan
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: