Vânzările like-for-like din 2018 ale Auchan Retail au scăzut cu 2,4%

Vânzările grupului francez Auchan Retail din 2018 au scăzut cu 3,3% la cursul de schimb actual (0,5% la cursul de schimb constant) până la 50,3 miliarde de euro. De asemenea, vânzările like-for-like au scăzut cu 2,4%. Vânzările au scăzut, de altfel, în fiecare regiune în care Auchan operează, potrivit IGD. 

Auchan RetailAuchan a declarat că în anul fiscal 2018, veniturile din piața de origine, Franța, au scăzut cu 1,3%.

În cele trei piețe din Europa de Sud, veniturile Auchan Retail au scăzut cu 0,7%. Auchan a declarat că această regiune s-a bucurat de „rezultate solide” în Portugalia și Spania, dar a suferit „o scădere accentuată a ritmului din Italia, pe fondul consumului lent și a concurenței mai intense”.

Într-o încercare de a stopa pierderile din Italia, Auchan a închis 23 de magazine în 2018, inclusiv două hipermarketuri.

Nici în Asia lucrurile nu au stat mai bine în 2018 pentru retailerul francez. La cursuri de schimb constante, Auchan a declarat că veniturile sale din Asia au scăzut cu 2,6%.

Creșteri în România, Ungaria, Polonia și Ucraina

În Europa Centrală și de Est, Auchan Retail a raportat că veniturile au scăzut cu 1,4% la cursul de schimb constant. În timp ce piețele din Ungaria, Polonia, România și Ucraina au arătat toate creșteri (nr. nu s-au prezentat cifre individuale), veniturile din Rusia s-au contractat.

Auchan a închis 11 magazine în Rusia în încercarea de a reveni pe creștere, în paralel cu introducerea noului său model de business în această țară.

Auchan Retail

În România, Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de 20 de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Vânzările like-for-like din 2018 ale Auchan Retail au scăzut cu 2,4%

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: