Auchan se focusează din ce în ce mai mult pe comerţul online

Auchan îşi extinde zona de livrare pentru magazinul său online din Franţa, introduce o aplicaţie de shopping în Polonia, iar în România se pregătește deja să intre în zona de e-commerce.

Auchan

În ţara de origine, Auchan îşi extinde zona de livrare şi către alte 5 oraşe pentru magazinul său online www.Auchandrive.fr, unde odată plasate comenzile, clienţii pot opta pentru ridicarea produselor din magazine (servicii tip click and collect) sau pentru livrarea la domiciliu.

Între timp, având în vedere dezvoltarea strategiei de omnichannel în toate piețele în care operează, Auchan lansează o nouă aplicație în Polonia, în timp ce în România își pregătește lansarea în e-commerce.

În Polonia, Auchan a lansat aplicație pentru a fi în linie cu ceilalți competitori și pentru a permite clienților să cumpere prin aplicație. Noua opțiune va permite retailerului să digitalizeze interacțiunea cu clienții, incluzând newsletterele, cardurile de loialitate și listele de cumpărături, printre altele.

În România, retailerul se pregătește pentru e-commerce și testează o versiune beta a site-ului pentru a permite cumpărătorilor să achiziționeze produsele din magazinul Auchan Militari. Inițial, clienții vor putea să cumpere din magazinul online doar produse nealimentare (produse multimedia şi electrocasnice).

Lansarea oficială va aduce magazinul online Auchan alături de magazine online ale altor retaileri clasici ce operează în România: Carrefour, cora, Metro și Mega Image.

Auchan Retail România

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și 13 magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, circa 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro în 2016, propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,842 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Auchan se focusează din ce în ce mai mult pe comerţul online

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: