România a avut cea mai mare creștere (8,1%) din Europa pentru retailerul Carrefour, în S1 2018

Grupul Carrefour, al doilea cel mai mare retailer mondial, a înregistrat la nivel internațional, în prima jumătate a anului 2018, o creștere a vânzărilor cu 0,7% (like-for-like) si 1,8% organic. Carrefour România a înregistrat cea mai mare creștere de 8,1%, organic și de 5,3% like-for-like.

Grupul Carrefour

Astfel, vânzările grupului în prima jumătate a anului s-au ridicat la 41,439 milioane de euro, o creștere de + 2,2% la cursurile de schimb constante, +0,7% like-for-like si 1,1% organic.

Grupul a implementat la începutul anului 2018 planul de transformare, „Carrefour 2022”, iar prima jumătate a acestui an a dovedit că planul înregistrează deja progrese semnificative.

„Performanța din prima jumătate marchează o îmbunătățire clară, cu o creștere a veniturilor operaționale recurente la cursurile de schimb constante și o creștere puternică a generării de numerar, demonstrând că modelul de afaceri este sub control. Confirmăm obiectivele pe care ni le-am stabilit pentru 2020 și 2022,” a declarat Alexandre Bompard, președinte și director executiv Carrefour.

Crearea unui univers omnichannel de referință, una dintre direcțiile noului plan de transformare a retailerului francez, presupune crearea unei singure platforme online în fiecare țară. În România, numărul vizitatorilor unici s-a dublat după lansarea platformei unice www.carrefour.ro din luna mai.

În Europa, fără Franța, vânzările totale au crescut cu 0,7% la rate de schimb constante. România a avut cea mai mare creștere (8,1%) din Europa pentru retailer, urmată de Polonia cu 2,9%. Cea mai mare creștere din grup a venit din Argentina: +24,7%, iar cea mai mare scădere s-a înregistrat în China: – 7,8%.

Carrefour

În România, grupul oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 320 magazine din țară,  hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, Carrefour Online – www.carrefour-online.ro.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » România a avut cea mai mare creștere (8,1%) din Europa pentru retailerul Carrefour, în S1 2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: