Carrefour își consolidează și în România parteneriatul semnat cu Google, parte din planul de transformare digitală

Carrefour România își concentrează atenția pe transformarea digitală, în contextul în care comerțul devine o ecuație bazată pe tehnologie. Obiectivul companiei este de a pune la dispoziția consumatorilor un întreg ecosistem digital de shopping modern, cu o integrare perfectă între multiplele formate offline, cele online și serviciile bazate pe aplicații digitale.

Parteneriatul cu Google, shopping-ul online, aplicațiile mobile, noi metode de plată, proiectul Innovation Lab sunt doar câteva dintre direcțiile din aria tehnologiei și a digitalului pe care Carrefour dorește să le dezvolte.

Parteneriatul cu Google

În vederea atingerii acestor obiective, Grupul Carrefour a anunțat, încă din 2018, o schimbare de strategie globală prin investiții susținute în mediul online și prin semnarea unor parteneriate strategice, unul dintre acestea fiind cel cu Google.

Carrefour își consolidează și în România parteneriatul semnat cu Google și își propune să exploreze noi moduri de a ajunge mai repede la consumatorii săi din mediul online. În cadrul parteneriatului, Google susține transformarea digitală a retailerului: implementarea instrumentelor G Suite, transferul de know-how și oferirea unor soluții de tip cloud. Toate aceste inițiative urmăresc să integreze o cultură internă bazată pe agilitate și un proces decizional rapid.

Shopping online și aplicații digitale

CarrefourUn alt pas important în procesul de transformare digitală este crearea de soluții moderne de shopping bazat pe aplicații digitale.

Credit foto: Shutterstock

Un astfel de exemplu e investiția Carrefour în Bringo – aplicație care îți pune la dispoziție un personal shopper care îți face cumpărăturile și le livrează acasă, în doar 90 minute, și care a fost dezvoltată în parteneriat cu o firmă românească de software.

La finalul lui 2018, Bringo și-a extins acoperirea la 13 orașe: București, Cluj, Constanța, Pitești, Buzău, Brăila, Galați, Focșani, Brașov, Piatra Neamț, Iași, Botoșani și Suceava, iar ținta este extinderea serviciului la nivel național.

De asemenea, zona de comerț online crește într-un ritm accelerat, www.Carrefour.ro devenind un element cheie în ecosistemul de comerț Carrefour, cu un sistem digital și logistic dedicat. Acest lucru a permis ca, pe lângă acoperirea națională oferită la produsele nealimentare, Carrefour.ro să înceapă livrarea de produse proaspete (fructe, lactate etc) în zona București/Ploiești, din 2018.

Metode de plată

În ceea ce privește metodele de plată, inovațiile aduse de Carrefour în peisajul retail-ului românesc s-au concentrat pe upgrade-ul aplicației „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia clienții pot scana și verifica singuri  produsele din coșul de cumpărături și pot plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat clasice sau self check-out. Acest tip de case este disponibil în prezent în 24 de magazine, dintre care 4 supermarketuri și 20 de hipermarketuri.

O altă noutate în peisajul digital al Carrefour este și sistemul de plată cu amprentă, un proiect inovator și ambițios, disponibil acum în magazinul Carrefour Market Green Court din București.

Proiectul național Innovation Labs

Dincolo de preocuparea directă de a îmbunătăți experiența de cumpărături online a clienților săi, compania investește și în tinerii pasionați de tehnologie și de inovație. Astfel, pentru al patrulea an consecutiv, compania susține proiectul național Innovation Labs, mentorând tinerii care înscriu proiecte de tip start-up la categoria retail.

Carrefour crede într-un viitor al retailului structurat după un model de business omnicanal, în care combinația dintre offline și online este una naturală și în care interacțiunea umană dintre clienți și specialiștii din magazine continuă să fie relevantă.

Carrefour România a ajuns în 2018 la peste 18.300 de angajați, 358 de magazine, încheind anul 2017 cu o cifră de afaceri de 2,01 miliarde de euro.

Carrefour

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 358 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour își consolidează și în România parteneriatul semnat cu Google, parte din planul de transformare digitală

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: