Carrefour România propune o nouă experiență de cumpărături, deschizând de la 1 septembrie 2016, ora 08:00, cel mai nou și inovator concept de hipermarket din București în cadrul centrului comercial ParkLake, dezvoltat de Sonae Sierra și Caelum Development şi situat în stada Liviu Rebreanu, nr 4, sectorul 3, Bucureşti.
Cel de-al 11-lea hipermarket Carrefour din București și al 30-lea din țară își va întâmpina clienții într-o ambianță modernă, un nou layout și o gamă largă de produse. Mai mult decât atât, clienții pot câștiga prin tragere la sorți, în perioada 1-14 septembrie, un Renault Clio, zeci de telefoane, tablete, încărcătoare ecologice, biciclete și multe alte premii, din oră în oră, la casele de marcat.
Cifre ale noului Carrefour ParkLake:
- Suprafață de vânzare de 7,800 de m pătrați
- 350 de angajați
- 34 de case de marcat
- 2,500 de locuri de parcare, în subteran, primele 2 ore gratuite
- Programul magazinului: 08:00-22:00.
„Suntem bucuroși să le aducem clienților noștri produsele preferate într-un concept cu totul inovator. Odată cu deschiderea acestui magazin, Carrefour România propune un nou concept de hipermarket și oferă o nouă dimensiune cumpărăturilor, într-un spațiu unic. Designul magazinului este deosebit, cu acent pe confortul la cumpărături și integrat în conceptul centrului comercial, axat pe elemente din natură. Noul concept de expunere va oferi clienților o mai bună vizibilitate asupra produselor.
De asemenea, Carrefour este o companie care face eforturi să protejeze mediul în care activează, iar noul nostru magazin vine dotat cu vitrine frigorifice și becuri de consum redus de energie aliniat cu trendurile mondiale de reducere a consumului energetic. În plus, anual ne implicăm în acțiuni de protejare a mediului prin acțiuni de plantare a copacilor, aducându-se contribuția și în Sectorul 3. Am plantat deja o serie de 50 de copaci în această zonă a orașului, urmând ca în viitor să mai plantăm încă 100, pentru a-i păstra renumele de cel mai verde sector al orașului”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică și Comercială & Pricing Carrefour România.
Hipermarketul Carrefour ParkLake va curpinde toate departamentele și specialitățile de produse caracteristice magazinelor acestui format, oferind o atenție sporită designului, ambianței, calității și prospețimei fructelor și legumelor, a produselor pregătite în laboratoarele proprii, confortului și diversității la cumpărături. Universul produselor este vast, de la gastronomie, brutărie, electronice, electrocasnice, și IT, zona de fashion, produse sportive, și de hobby, home&deco și cosmetice, până la servicii diverse.
Următorul hipermarket pe care Carrefour îl va deschide în Bucureşti va fi cel din Veranda, un centru comercial de proximitate, dezvoltat de Prodplast Imobiliare S.A. în București, în zona Obor, și care va fi inaugurat în ultimul trimestru din 2016.
În România, Grupul Carrefour numără, în acest moment, 190 de magazine dintre care 29 hipermarketuri, 107 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro. În plus, la finalul lunii iunie 2016, Consiliul Concurenţei a aprobat preluarea reţelei de 86 de supermarketuri BILLA de către Carrefour.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.