Carrefour România a înregistrat o creștere a vânzărilor de 10,6% în primul trimestru din 2018

Grupul Carrefour, al doilea cel mai mare retailer mondial, a înregistrat la nivel internațional, în primul trimestru al anului 2018, o creștere a vânzărilor cu 2,6%. Carrefour România a înregistrat o creștere de 10,6% a vânzărilor, la rate de schimb valutare constante, și de 7,6% a vânzărilor nete.

Grupul CarrefourGrupul a implementat în primul trimestru al anului 2018 planul de transformare, „Carrefour 2022”, potrivit căruia retailerul îşi adaptează modelul de business și organizarea prin operaţiuni mai eficiente, îşi revizuiește sortimentaţia, face investiţii în digital şi se focusază pe formatul de proximitate şi pe e-commerce.

Procesul de transformare a a demarat în Franța, Belgia și Argentina, unde a fost deja introdusă oferta omnichannel prin extinderea livrărilor în Franța, lansarea soluției de plată Carrefour Pay și îmbunătățirea site-ului din Franța.

Vânzările de pe primul trimestru al anului 2018 ale Grupului Carrefour au ajuns la 20,776 milioane de euro, cu o creștere de 2,6%. În Europa, retailerul a avut o creștere a vânzărilor, la rate de schimb constante, de 2,8%, reflectând o piața dinamică divergentă.

Cele mai mari creșteri ale vânzărilor s-au înregistrat în America Latină (+9,1%), unde Carrefour Argentina a avut o creștere de 21,2%. În Asia, vânzările grupului au scăzut cu 4,5%.

În România, retailerul a avut performanțe puternice, în continuare, cu creșteri ale vânzărilor de 10,6% la rate de schimb constante și cu 7,7% a vânzărilor nete, pe fondul creșterii în volum.

Carrefour

În România, grupul oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 320 magazine din țară,  hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, Carrefour Online – www.carrefour-online.ro.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour România a înregistrat o creștere a vânzărilor de 10,6% în primul trimestru din 2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: