Carrefour extinde serviciul „Casa ta – Self Service” în alte 3 unități din rețeaua națională a grupului

Carrefour România, primul retailer care pune la dispoziția clienților un sistem integrat de scanare și plată a produselor, „Casa ta – Self Service”, îl extinde luna luna aceasta în alte 3 hipermarketuri – Sibiu, Cluj și Iași Felicia.

CarrefourOdată cu aceste noi lansări, grupul ajunge la un număr de 8 unități naționale, alături de hipermarketurile Băneasa, Brașov, Timișoara, Râmnicu Vâlcea și Market Promenada, proiect pilot la nivel de supermarket.

Carrefour inovează constant, mereu atent la comportamentul în continuă schimbare al clienților săi. Astfel, urmărind planul strategic anunțat la începutul anului, compania propune consumatorilor săi din Sibiu, Cluj și Iași, o nouă experienţă în hipermarket, una care le permită să facă cumpărături mai rapid și care le ofere posibilitatea sa experimenteze avantajele tehnologiei, prin cei doi pași automatizați, scanare și plata cumpărăturilor.

Continuăm activitatea de modernizare a hipermarketurilor noastre și ne concentrăm atenția pe calitatea serviciilor pe care le oferim clienților noștri și pe inovație. Ne dorim să oferim multiple instrumente de plată, pentru o experință cât mai bună la cumpărături, punându-le la dispoziție tehnologii de ultimă generație în retail.

Casele de marcat Self Check-out folosesc avantajele tehnologiei, clienții având posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele. Mai mult, plata se poate realiza atât cu cardul cât și prin aplicaţia mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore şi în magazinul Google Play. Această facilitate le permite clienților noștri conectați la noile tehnologii să-și plătească cumpărăturile extrem de rapid și sigur. Invităm sibienii, clujenii și ieșenii să încerce si să se bucure de acest serviciu integrat”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

IT & Mobile Days – super oferte la cele mai smart tehnologii

Zona special amenajată pentru noul serviciu „Casa ta – Self Service” este formată din 4 case de marcat tip self check-out şi îi este alocat un supervizor permanent, gata să ofere clienţilor informații și suport.

Prin această facilitate , disponibilă în 8 unități, hipermarket și supermarket, Carrefour îi ajută pe clienți să economisească timp, simplificând astfel întregul proces de cumpărare.

Carrefour

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țãri, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numãrul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagã, oferindu-le o gamã largã de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numãrã 317 magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 232 supermarketuri (212 magazine ‘Market’ si 20 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro. Retailerul mai operează în România și 9 magazine Supeco.

Pe piaţa locală, retailerul francez a înregistrat în ultimul trimestru din 2017 o creştere de 7,8% a vânzărilor, cea mai mare din Europa.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour extinde serviciul „Casa ta – Self Service” în alte 3 unități din rețeaua națională a grupului
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: