cora deschide în București al doilea magazin de proximitate cora Urban

cora, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, deschide în București al doilea magazin de proximitate cora Urban, noul concept propus de retailer, care îmbină proximitatea cu online-ul, oferind acces la peste 40.000 de produse din cora.ro și peste 1.500 de produse esențiale la raft, pentru cumpărături de ultimă oră în drum spre casă. Acesta este al doilea magazin cora Urban, după cel deschis în luna februarie 2021, în complexul rezidențial Avangarde City, din Militari Residence, în Dudu, comuna Chiajna, anul acesta urmând să fie deschise și alte magazine în acest format.

Situat în București, pe Bd. Ion MIhalache, cora Urban Mihalache reprezintă atât un punct de ridicare a comenzilor efectuate online de unde clienții pot alege din peste 40.000 de produse disponibile pe www.cora.ro, cât și locul de livrare, în doar 60 de minute, a comezilor online, livrate prin foodpanda sau Glovo, dar reprezintă și un magazin de proximitate cu peste 1.500 de produse esențiale disponibile la raft.

De exemplu, o comandă plasată dimineața, înainte de plecarea la serviciu, este gata de ridicat seara în drum spre casă. Pentru cei mai grăbiți este disponibil serviciul coraExpress, iar pentru cei care au de făcut cumpărături de ultimă oră, magazinul cora Urban îi așteaptă lângă casă cu un program zilnic între 07:00 – 21:00, care însă poate fi extins la cererea clienților.

cora Urban Mihalache

Suprafața noului magazin cora Urban este de 100 de mp, similară cu Cora Urban Avangarde, dar cu un alt layout, și două case de marcat. Cora va continua expansiunea acestui format de magazin în București, într-o primă fază, apoi retailerul se gândește la extinderea acestuia și în țară. cora Urban Mihalache este și primul magazin cora din sectorul 1 al Bucureștiului.

Gama bio este bine reprezentată la raft, la fel ca și legumele, fructele, sortimentele ready to eat (salate, sandvișuri, sucuri), produsele pentru îngrijirea copiilor, mâncarea pentru animalele de companie, băuturile, articolele pentru casă, produsele proaspete din laboratoarele de cofetărie și patiserie cora, carnea de proveniență românească, tranșată de măcelarii cora. Oferta magazinului este completată de dulciuri, înghețată, produse proaspete de panificație, lactate.

În magazin vor fi disponibile o imprimantă și un terminal pentru plata facturilor, din dorința de a oferi clienților cât mai multe soluții pentru eficientizarea timpului lor.

„Ne ținem promisiunea de a dezvolta rețeaua cora Urban, gândită să ofere clienților acces rapid la peste 40.000 de produse prin magazinul online și la peste 3.000 de produse pe rafturile magazinului. cora Urban Mihalache are o poziție centrală, într-o zonă urbană densă, pentru a-i ajuta pe clienți să minimizeze timpul necesar cumpărăturilor și să maximizeze timpul dedicat familiei. O premieră a cora Urban Mihalache este aceea că testăm oferta și adaptăm produsele din magazin în funcție de cerere.

De asemenea, dorim să funcționăm ca o piață de desfacere pentru alte afaceri aflate în proximitatea magazinului, prin încheierea de parteneriate cu diverși producători. Un astfel de exemplu poate fi o brutărie artizanală de la care să achiziționăm pâinea pe care o vom vinde apoi în magazin. Este o relație benefică pentru toată lumea”, a spus Pascal Aigle, directorul de dezvoltare cora Romania și cel care a implementat proiectul cora Urban.

cora Urban

cora Urban este un concept inedit, lansat la începutul acestui an, care integrează trei servicii – ridicarea produselor comandate online pe www.cora.ro, shoppingul de proximitate și cora Express, prin care clienții primesc comenzile acasă în maximum 60 de minute de la plasarea lor, cu ajutorul partenerilor cora – Foodpanda și Glovo.

cora România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, 2 magazinele cora Urban și platforma de e-commerce www.cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. În luna ianuarie 2021, retailerul a lansat cora Pro, un serviciu dedicat companiilor care include numeroase avantaje și beneficii.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *