Piețele din Europa de Est, principalul driver de creștere pentru METRO AG în trimestru 1

În trimestrul I al anului financiar 2018/19, vânzările like-for-like ale retailerului METRO AG au crescut cu 2,3% față de anul precedent, în principal datorită piețelor din Europa de Est (cu excepția Rusiei) și Asia.

MetroÎn zona Europei de Est (cu excepția Rusiei), vânzările like-for-like au continuat să crească la un nivel ridicat de 6,4%. Aproape toate țările din această regiune, din care face parte și România, au contribuit la acest lucru.

În moneda locală, vânzările METRO AG au crescut cu 6,3%. Din cauza efectelor negative ale valutei, în special din Turcia, vânzările raportate au crescut doar cu 0,8%.

Focus pe HoReCa și pe comercianții independenți

„Vânzările și câștigurile METRO sunt în concordanță cu așteptările. Măsurile luate în Rusia arată rezultate pozitive. Asia, Europa de Est și divizia de livrări continuă să se dezvolte dinamic. Focalizarea sporită asupra sectorului de HoReCa și asupra comercianților independenți este în plină desfășurare. Putem confirma perspectivele bune pentru exercițiul financiar 2018/19 „, a spus Olaf Koch, președintele consiliului de administrație al METRO AG.

În primul trimestru al anului 2018/19, METRO AG s-a concentrat și mai mult pe grupurile țintă: hoteluri, restaurante și catetering (HoReCa), precum și pe comercianți independenți (revânzători). Vânzările like-for-like către clienții tip HoReCa au crescut cu 4,7% și cu 4,6% către clienții comercianți independenți.

La 31 decembrie 2018, rețeaua de magazine METRO a inclus 771 de magazine, cu 11 magazine mai mult decât la aceeași dată în anul precedent. În primul trimestru al anului 2018/19, au fost deschise două magazine, unul în China și unul în Turcia.

METRO

În România METRO AG are operațiuni de retail prin METRO Cash & Carry România, companie lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Piețele din Europa de Est, principalul driver de creștere pentru METRO AG în trimestru 1
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: