Cupio: „Pentru 2020 avem ca obiective principale consolidarea la nivel național, dar și extinderea brandului în afara României”

Peste 7 ani de activitate, 15 magazine fizice răspândite în cele mai importante zone ale țării și produse profesionale mereu îmbunătățite și diversificate, menite să satisfacă gusturile reprezentantelor sexului frumos. Calitatea produselor, pasiunea pentru frumusețe, deschiderea către consumatori, perfecționarea continuă și o echipă valoroasă sunt secretele rețetei de succes care a adus Cupio în rândurile celor mai iubite branduri de cosmetice profesionale din România.

Cupio

“Anul 2019 a fost unul foarte încărcat, cu deschideri de noi magazine și lansări de produse, dar și cu demararea unor procese de organizare internă, care să poată susține dezvoltarea sănătoasă a companiei, respectiv a brandului Cupio.

Pentru anul ce urmează, avem ca obiective principale consolidarea la nivel național, dar și extinderea brandului în afara României, datorită numeroaselor cereri venite din tot mai multe piețe externe. Vom lucra în continuare la dezvoltarea portofoliului de produse, dar nu în ultimul rând la îmbunătățirea și transparența modului de relaționare cu clienții noștri, conștienți fiind de faptul că datorită lor, Cupio a reușit să se poziționeze într-un timp relativ scurt ca un brand de renume pe piața din România”, au declarat Raluca și Răzvan Ștefănescu, fondatorii Cupio.

2020 – anul în care Cupio împlinește 8 ani de activitate

Mai este doar puțină vreme până când brandul românesc fondat în Timișoara va împlini 8 ani de activitate. Și pentru că au mai rămas doar câteva zile din 2019, iată o retrospectivă a celor mai importante evenimente din acest an care au dus la continuarea dezvoltării armonioase a companiei Cupio:

• 15 magazine fizice în România
2019 i-a adus extindere națională brandului de produse cosmetice profesionale. Mai exact, Cupio a ajuns în cinci noi locații din țară. În Iași, Suceava și Sibiu au fost deschise primele magazine Cupio, în București cel de-al patrulea la număr, iar în Cluj, cel de-al doilea magazin, unul de tip insulă.

• Cifra de Afaceri, în creștere
După ce a încheiat anul 2018 cu o Cifră de Afaceri de 8.5 milioane de euro, la nivel de grup (în magazinele fizice și în magazinul online), pentru 2019, brandul românesc și-a setat ca obiectiv depășirea pragului de 10 milioane de euro.

• Brandul numărul 1 în domeniul manichiurii (conform Market Vector)
Cupio a avut parte de o surpriză deosebită în 2019 – a fost desemnat brandul numărul 1 în domeniul manichiurii, în urma unei cercetări de piață efectuate de compania Market Vector, care a analizat vânzările pe anul 2018, în magazinele din centrele comerciale din țară.

• Cupio – pe Locul 1 în Topul Național al Firmelor
O mândrie pentru întreaga echipă Cupio a constituit-o și premiul întâi obținut la Topul Național al Firmelor. Brandul românesc s-a situat în fruntea clasamentului celor mai competitive firme din țară, la secțiunea „Comerț, întreprinderi mici”.

• Peste 10.000 de produse în portofoliu
Pentru a le oferi în mod constant clienților produse actuale și profesionale, în 2019, Cupio a continuat să își extindă portofoliul, prin lansarea unor colecții noi de produse pentru manichiură și make-up. Toate noutățile se regăsesc pe www.cupio.ro, dar și în magazinele fizice ale brandului.

• Adelina Pestrițu, ambasador Cupio
Tot în acest an, frumoasa Adelina Pestrițu i s-a alăturat brandului Cupio, în calitate de Ambasador. Vedeta a testat cele mai noi produse profesionale din campania #CupioSummer, lansată în sezonul cald. Adelina rămâne ambasador al brandului și în campania de iarnă – „Let It Glow!”.

• Peste 120 de angajați
Cu o echipă numeroasă ce a ajuns la peste 120 de angajați în toată țara, orientată spre performanță și rezultate, brandul românesc se îndreaptă spre cei 8 ani de activitate, cu încredere și dorință de dezvoltare continuă, astfel încât să le ofere clienților săi cele mai calitative produse, diversitate și prețuri accesibile.

Cupio

Fondat în 2011, brandul 100% românesc Cupio a devenit unul dintre cele mai reprezentative branduri de pe piața produselor profesionale de manichiură, make-up și îngrijire personală. Compania timișoreană deține, în prezent, magazine în București, Timișoara, Arad, Iași, Suceava, Cluj-Napoca, Sibiu și Constanța, dar și magazinul online www.cupio.ro, unde sunt comercializate peste 10.000 de produse.

Website: www.cupio.ro
Blog: www.blog.cupio.ro
Facebook: Cupio.ro
Instagram: Cupio.ro
Youtube: Cupio Romania

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Cupio: „Pentru 2020 avem ca obiective principale consolidarea la nivel național, dar și extinderea brandului în afara României”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: