Extinderea centrului comercial Colosseum, cea mai importantă dezvoltare de retail din Bucureşti ȋn ultimii trei ani

Centrul comercial Colosseum din nord-vestul Capitalei, a cărui extindere a intrat ȋn linie dreaptă prin semnarea contractului cu antreprenorul general şi demararea lucrărilor, reprezintă cea mai importantă dezvoltare de retail din Bucureşti din ultimii trei ani, perioadă ȋn care puterea de cumpărare la nivelul oraşului a crescut cu circa 20%, potrivit datelor companiei Cushman & Wakefield Echinox.

retail

Proiectul va fi extins printr-un corp nou cu o suprafaţă ȋnchiriabilă de aproximativ 20.000 de metri pătraţi care va fi destinat ȋn primul rând retailerilor de fashion & beauty (45%), leisure & entertainment (30%) şi food & beverage (12%), componente care vor ȋntări poziţia Colosseum pe piaţa de retail a Capitalei, ȋntr-o perioadă cu o ofertă redusă de spaţii noi.

În urma extinderii, proiectul Colosseum va ajunge la o suprafaţă comercială de 54.500, fiind a doua cea mai mare schemă de retail din sectorul 1 al Bucureştiului şi a şaptea la nivelul Capitalei, potrivit datelor Cushman & Wakefield Echinox, consultantul strategic pentru ȋnchirierea spaţiilor din cadrul Colosseum.

Proiectul vine să deservească o zonă a oraşului ȋn plină dezvoltare rezidenţială, aproape de noul pol de birouri din zona Casa Presei şi cu o ofertă redusă de spaţii comerciale, ţinând cont că pe o rază de aproximativ şase kilometri ȋn jurul Colosseum nu există niciun proiect de retail modern. Mai mult, proiectul va avea al doilea cinematograf multiplex din sectorul 1 şi al zecelea din Bucureşti.

Retail modern în București

Bogdan Marcu, Partener, Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox: „Densitatea de spaţii de retail modern la nivelul Bucureştiului este sub media altor oraşe din ţară, ȋn timp ce puterea de cumpărare per capita este semnificativ mai ridicată şi a continuat să crească susţinut ȋn ultimii ani, pe fondul majorării salariilor.

În acest context, retailerii sunt ȋntr-o permanentă căutare de noi oportunităţi, iar extinderea Colosseum ȋntr-o zonă a Bucureştiului aflată ȋn plină dezvoltare a venit ȋn ȋntâmpinarea acestei cereri. Astfel, cu circa 10 luni ȋnaintea livrării, au fost ȋncheiate acorduri cu toţi chiriaşii pe suprafeţe mari, urmând ca ȋn perioada următoare să fie negociate cele câteva unităţi de mici dimensiuni rămase de ȋnchiriat.”

Noii chiriaşi, precum operatorul de cinematografe Happy Cinema, reţeaua de centre de fitness World Class, peste 20 de magazine de fashion & beauty, precum şi 12 restaurante şi cafenele, se vor adăuga unui mix deja solid, care cuprinde nume precum Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision sau Pepco, printre cei mai performanţi şi dinamici retaileri de pe piaţa locală.

Cushman & Wakefield Echinox

Cushman & Wakefield Echinox este afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deținut și operat independent. Echipa de peste 60 de profesioniști și colaboratori oferă o gamă completă de servicii investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor și chiriașilor pe toate segmentele pieței imobiliare, inclusiv pe piața rezidențială.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Extinderea centrului comercial Colosseum, cea mai importantă dezvoltare de retail din Bucureşti ȋn ultimii trei ani
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: