Hipermarketurile Auchan îmbunătățesc performanța retailerului francez

Hipermarketurile Auchan din Franța au înregistrat o scădere a vânzărilor totale cu 0,93% în 2016, ajungând până la 15,5 miliarde de euro, potrivit IGD.

AuchanÎn timp ce vânzările au continuat să scadă, performanța activității în magazine a înregistrat o îmbunătățire comparativ cu perioadele anterioare, prognozând o evoluție pozitivă a magazinelor pentru anul 2017.

Rapoartele arată că 12 dintre hipermarketurile Auchan au câștigat cotă de piață, datorită faptului că profitul operațional a crescut în anul 2016 și a fost susținut de o mai bună gestionare a stocurilor și a reducerilor de costuri.

După un 2016 plin de provocări, Auchan a început anul 2017 anunțând o serie de inițiative în ceea ce privește formatele magazinelor pe care le operează retailerul în Europa. Astfel, retailerul a inaugurat primul supermarket al rețelei, Simply Market, sub brandul de supermarketuri Auchan Supermarché, deschis în Saint Germain lès Corbeil, la 35 de km de Paris.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 10.000 de angajaţi – al cincilea angajator privat din România, cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015 şi propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *