dm drogerie markt, singurul lanț de drogherie din România, abordează un mod de lucru diferit, adaptat după o filozofie germană dezvoltată în zeci de ani de activitate pe piața de retail. Fiecare angajat are ocazia să discute deschis despre problemele pe care le întâmpină și este încurajat să preia răspundere și să găsească soluții.
În compania de succes, care activează în România de mai bine de 10 ani, modul de lucru abordat este unul în primul rând deschis și relaxat, în care fiecare angajat știe care este scopul muncii sale. Plecând de la simpla întrebare “De ce?”, filozofia dm reprezintă un model de lucru propriu al companiei, orientat spre soluții de succes.
“Provocarea noastră constantă este să ne asigurăm că fiecare membru al echipei dm drogerie markt își cunoaște sensul muncii și beneficiază de cadrul ideal pentru a se dezvolta atât pe plan profesional cât și pe cel personal, iar noi, ca angajatori, ne străduim să le oferim deschidere, astfel ca fiecare angajat să poată pune întrebări și să afle care este contribuția lui în companie, prin munca pe care o face. Mai mult, încurajăm oamenii să acționeze cu responsabilitate și să nu se ferească să spună ce gândesc, de teama unui eventual conflict”, explică Anita Pop (foto), manager al departamentului HR al dm drogerie markt România.
Evoluția constantă a angajaților este importană pentru angajator, iar majoritatea angajaților au ocazia să avanseze profesional, dacă își doresc.
Accent pe fiecare membru al echipei
“Dezvoltarea profesională este foarte importantă pentru cei care lucrează în companie, indiferent de poziția ocupată, și dacă lucrează într-una dintre drogheriile din țară, și dacă își desfășoară activitatea în sediul central. Membrii echipei noastre au ocazia să participe la training-uri în România dar și în tările din concernul dm. Punem accentul și pe avansările colegilor noștri, astfel că înainte să facem angajări externe, mereu dăm ocazia unui coleg să avanseze pe un alt post, dacă acesta își dorește”, a explicat Anita Pop.
Filozofia dm drogerie markt pune, astfel, accentul pe fiecare membru al echipei, pe individualitatea fiecăruia, după principiul că “oamenii nu sunt un mijloc, ci scopul”. La dm, în centrul tuturor activităților este omul, fie că este vorba despre clienți, colegi sau parteneri.
dm drogerie markt
dm drogerie markt este prezentă pe piața din România de un deceniu, timp în care au fost create mai bine de 900 de locuri de muncă în cele peste 100 de drogherii din țară, dar și în sediul central și depozitul din Timișoara.
Cel mai popular lanț de drogherii din Europa poate fi găsit în 13 țări precum Austria, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3.500 de magazine.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
