România va deveni a doua piață ca mărime a lui Kaufland, în 2018

În 2018, România va deveni a doua piață ca mărime a lui Kaufland, conform previziunilor IGD. Vânzările totale ale retailerului Kaufland au crescut cu 3,0%, până la 22,3 miliarde de euro, în anul financiar 2017/2018 (sfârșitul lunii februarie 2018).

KauflandÎn România, veniturile Kaufland au crescut cu 4% până la 10,1 miliarde lei (2,2 miliarde de euro), deși retailerul german a deschis doar 5 magazine. Expansiunea Kaufland în România sa va accelera anul acesta, când sunt planificate 10 noi deschideri de magazine.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România, unde retailerul german este prezent din 2005, iar în acest moment este jucătorul numărul 1 de pe piaţa locală de retail alimentar.

11.730 de magazine pentru Grupul Schwarz

La nivel de grup, Grupul Schwarz a raportat o creștere puternică a vânzărilor de 7,4% până la 96,9 miliarde de euro în anul financiar 2017/2018, datorită performanței Lidl. Veniturile Lidl au crescut cu 8,8%, ajungând la 74,6 miliarde de euro, în timp ce vânzările Kaufland au crescut cu 3,0%, până la 22,3 miliarde de euro.

Grupul Schwarz și-a continuat planul de deschidere a magazinelor cu 276 de magazine noi și a încheiat anul financiar cu un total de 11.730 de magazine. În Germania, Lidl a operat 3.200 de magazine și 660 de magazine Kaufland. În acest an financiar, Lidl a intrat în SUA unde operează 50 de magazine.

Grupul Schwarz a investit 7 miliarde EUR în anul financiar 2017/2018. Grupul a raportat economii de costuri grație sinergiilor din cadrul grupului în achiziționarea de software și mașini.

Kaufland

Kaufland aniversează 50 de ani de existență. Retailerul a fost înființat în anul 1968, de la o mică afacere de familie cu 70 de angajați, ajungând astăzi la o rețea internațională de succes. În prezent, retailerul are peste 1.270 de magazine în Europa, aproximativ 148.000 de angajați în 7 țări europene și generează o cifră de afaceri anuală de peste 22 miliarde de euro.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,841 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » România va deveni a doua piață ca mărime a lui Kaufland, în 2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: