Kaufland România lansează campania „Mâncarea bună este”

Kaufland România lansează Mâncarea bună este – noua platformă de comunicare prin care își propune să inspire românii să descopere și să experimenteze toate trăirile asociate cu o mâncare bună.

Kaufland

Inițiativa pornește de la ideea că mâncarea bună înseamnă pentru fiecare altceva – prospețime, calitate, varietate, gust. Însă mâncarea bună nu are o singură definiție, este mult mai mult: este emoție și ceea ce ne aduce împreună. Este tradiție, bucurie, pasiune, copilărie, încântare sau descoperire.

Cu ocazia campaniei, Kaufland pune la dispoziție clienților pe platforma sa online o colecție de elemente utile, educative sau inspiraționale, care redefinesc rolul mâncării de zi cu zi și oferă idei care pot transforma orice masă într-una cu adevărat bună. De exemplu, cei interesați pot găsi pe www.kaufland.ro rețete, informații de tipul „știați că” despre alimente, sfaturi și chiar jocuri pentru zilele când cei mici sunt la masă. Toate acestea au rolul de a completa experiența unei mese bune și pot deveni o resursă excelentă pentru inspirație zilnică.

„Mâncarea bună poate să însemne un prânz alături de prieteni, masa în familie sau un răsfăț la final de zi. Dar mâncarea este și imaginație, echilibru, acasă sau iubire. De aceea, am creat o platformă de comunicare prin intermediul căreia să oferim românilor și mai multă inspirație. Ne dorim să le răsplătim loialitatea și să le oferim toate ingredientele pentru ca <<mâncarea bună>> să însemne mult mai mult”, a declarat Alina Golopența, Director Marketing, Kaufland România.

Noua campanie va avea ca endorseri trei dintre cei mai celebri Chefi

Noua campanie va avea ca endorseri trei dintre cei mai celebri Chefi, care vor comunica diferite teme culinare pornind de la propriile definiții ale mâncării bune. Astfel, Chef Frank Oehler – ce deține o stea Michelin – va prezenta preparate din diferite zone geografice, într-o călătorie spre influențe culinare etnice, ca parte a săptămânilor tematice ce vor fi inaugurate în Kaufland, cum ar fi cele pentru Franța sau Italia, Mexic sau Grecia.

Chef Samuel le Torriellec, pasionat de fine dining, va promova produsele marcă proprie Exquisit – sortimentul de delicatese disponibil exclusiv în Kaufland, iar Chef Foa va inspira clienții Kaufland cu rețete specifice pentru festivalurile de street food.

Campania va avea o expunere 360 de grade și va cuprinde spoturi TV, vizibilitate outdoor și în magazine, evenimente, radio și digital.

Prin intermediul acestei campanii Kaufland România continuă misiunea de a face viața românilor mai bună, prin calitatea produselor, varietate și prețuri avantajoase. Dacă platforma de comunicare din anul 2018 a fost centrată pe „ABC-ul pentru o viață deplină”, anul acesta Kaufland își propune să arate că mâncarea este mai mult decât alimentație. Mâncarea bună înseamnă experiențe și emoții dintre cele mai diverse.

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 122 de magazine în România.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Kaufland România lansează campania „Mâncarea bună este”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: