Kaufland Moldova reduce termenele de plată pentru furnizorii locali

Kaufland Moldova a anunțat că reduce termenul de plată de la standardul de 30 de zile la 7 zile, iar pentru furnizorii de produse proaspete, unde termenul legal era de 7 zile, perioada va fi redusă la 3 zile.

Kaufland

Kaufland Moldova vine în întâmpinarea partenerilor locali și anunță reducerea termenelor de plată pentru furnizorii locali. Decizia a fost luată în contextul evoluției situației din Ucraina, motiv pentru care compania își reiterează angajamentul său de a fi un partener de încredere pentru furnizorii și producătorii locali.

Astfel, Kaufland Moldova reduce termenul de plată de la standardul de 30 de zile la 7 zile, iar pentru furnizorii de produse proaspete, unde termenul legal era de 7 zile, perioada va fi redusă la 3 zile. Decizia companiei rămâne în vigoare pe toată perioada stării de urgență și include atât facturile înregistrate deja, cât și cele care urmează să fie întocmite.

„În această perioadă dificilă pentru fiecare dintre noi, continuăm să fim un partener social și economic implicat, care face diferența. Pentru noi, parteneriatul de lungă durată cu furnizorii și producătorii locali este un element de bază, anume de aceasta, conducerea Kaufland Moldova vine în ajutorul partenerilor și își asumă achitarea tuturor facturilor într-un nou termen. Astfel, ne păstrăm angajamentul de a oferi clienților cele mai proaspete produse pe rafturile magazinelor Kaufland”, a menționat Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.

Reducerea termenelor de achitare către furnizori va sprijini eforturile de echilibrare a stocurilor și va contribui la stabilizarea situației economice în această perioadă. Kaufland Moldova rămâne alături de clienții săi, asigurându-i că, magazinele rămân bine aprovizionate și lucrează în regim obișnuit.

Amintim că, Grupul Schwarz, din care fac parte retailerii Lidl și Kaufland, donează bunuri în valoare de 10 milioane de euro, un ajutor rapid pentru Ucraina. Ajutorul constă în alimente neperisabile, textile de uz casnic, articole de igienă și alte produse de strictă necesitate.

Kaufland Moldova

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1 300 de magazine în 8 țări și 132 000 de angajați.

În prezent, Kaufland gestionează activitatea a șase magazine în Republica Moldova, ultimul magazin fiind inaugurat în octombrie 2021, la Chișinău, pe strada Nicolae Testemițanu 3, magazin care a generat peste 130 de locuri de muncă.

Pe 26 septembrie 2019, Kaufland Moldova a deschis primele sale două magazine în orașul Chișinău, situate în sectorul Botanica și în sectorul Ciocana, iar pe data de 24 septembrie 2020 a fost inaugurat primul magazin din nordul țării, în municipiul Bălți. În anul 2021, compania de retail a deschis încă două magazine, la Ungheni pe data de 17 februarie și la Comrat, pe data de 11 martie.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *