În următorii patru ani, rețeaua LaDoiPași își va dubla numărul de magazine

Rețeaua de magazine în franciză, LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, continuă extinderea la nivel național pe fondul creșterii valorice a comerțului tradițional în România. Retailerul estimează că în următorii patru ani rețeaua își va dubla numărul de magazine de proximitate care se dezvoltă sub umbrela francizei LaDoiPași, conform anunțului făcut în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași, ce s-a desfășurat azi, 28 mai 2019. 

LaDoiPași

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 860 de magazine la nivel național, în prezent.

Conferința Națională de Retail LaDoiPași, dedicată antreprenorilor care fac parte din franciză, a fost organizată astăzi, 28 mai 2019, de METRO România.

Roland Ruffing, Director General METRO România; Irinel Popescu, Șef Departament Retail METRO România- LaDoiPași și Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, METRO România – LaDoiPași s-au aflat printre speakerii de la care antreprenorii au putut afla informații de interes pentru activitatea lor.

“Am evoluat și continuăm să ne dezvoltăm, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără antreprenorii care au ales să facă parte din franciza LaDoiPași,. Tocmai de aceea, ne-am dorit ca acest eveniment să reflecte rezultate obținute până acum, dar mai ales să pună în perspectivă direcția noastră pentru viitor”, a declarat Roland Ruffing, Director General METRO România.

Răspândirea rețelei nationale de magazine LaDoiPași

Franciza LaDoiPași este răspândită pe întreg teritorul țării, cu 40% din magazinele poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. Până în prezent, sub umbrela rețelei LaDoiPași  au fost deschise peste 860 de magazine, iar retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.

Dezvoltarea accelerată a rețelei este susținută, în ansamblu, de avansul comerțului tradițional care acum reprezintă 42% din piața bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de creșterea puterii de cumpărare, dar și de investițiile pe care retailerul le face.

„Investim în rigoare,  eficiență, dar și în programe dedicate partenerilor noștri pentru a garanta o experiență de cumpărare cât mai plăcută. Așa reușim să ne diferențiem pe piața locală și să creștem, dar mai ales să avem o relație bazată pe încredere cu cei care calcă pragul magazinelor LaDoiPași.

Alături de antreprenori ne asigurăm că punem la dispoziție clienților mix-ul potrivit de produse, servicii și oferte speciale, în așa fel încât să răspundem permanent nevoilor lor.” – a declarat Irinel Popescu, Șef Departament Retail METRO România – LaDoiPași

Dincolo de contextul economic care le este favorabil, magazinele de proximitate câștigă tot mai mult teren și prin prisma faptului că ofertă clienților confort și rapiditate în găsirea produselor dorite.

Magazinele de proximitate, magazine ale comunității

Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, METRO România – LaDoiPași a explicat în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași că magazinele de proximitate parte din franciză au devenit în timp magazine ale comunității.

,,Succesul unui brand, indiferent de categoria din care face parte, depinde de relația pe care o construiește cu fiecare client în parte. LaDoiPași se bazează în mare măsură pe legătura de familiaritate pe care antreprenorii ajung să o construiască cu consumatorii, iar magazinele din franciză devin mai mult decât zone de autoservire, ajung locuri ale interacțiunii și dialogului între proprietarii de magazin și membrii comunității locale”, a subliniat Geanina Ghiculescu.

Conferința Națională de Retail a adus împreună peste 800 de participanți, proprietari de magazine  LaDoiPași și parteneri din toată țara, care au participat la sesiuni de discuții legate de evoluția francizei pe termen mediu și lung, de tendințe în comerțul tradițional, dar și de strategii de dezvoltare antreprenorială.

LaDoiPași

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 860 de magazine la nivel național, în prezent.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » În următorii patru ani, rețeaua LaDoiPași își va dubla numărul de magazine
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: