Lidl își extinde serviciile de comerț online către mai multe țări

În ultimul an, retailerul german de tip discount Lidl și-a extins serviciile de comerț online, crescându-și prezența online de la 4 țări la 11 țări, în 5 dintre acestea având chiar vânzări online de produse alimentare, conform companiei IGD.

Astfel, în acest moment, Lidl are servicii de vânzări online – direct sau printr-un partener – în Germania, Franța, Italia, Spania, Olanda, Cehia, Polonia, Belgia, Irlanda, Finlanda și SUA.

De la începutul anului 2019, Lidl a lansat operațiuni de comerț online cu produse alimentare în 3 țări, iar în Polonia a lansat magazinul online cu produse non-food. Ritmul deschiderilor magazinelor sale online se accelerează în Europa, în conformitate cu strategia actuală a retailerului de a oferi clienților mai multe soluții digitale.

Lidl utilizează, astfel, vânzările online de produse non-food ca o extensie a magazinelor sale fizice, oferind game suplimentare de produse pentru cumpărătorii săi.

În toate piețele unde Lidl comercializează online produse alimentre, retailerul utilizează aceeași strategie: testează livrările într-o zonă limitată, de obicei un oraș important, înainte de a se extinde în alte orașe. Testele din Belgia și Italia se dovedesc a fi de succes drept pentru care există planuri de extindere a serviciilor către mai multe orașe.

În Franța, Lidl intenționează să își extindă operațiunile de comerț online până în 2020, iar UK, singura piață europeană majoră în care Lidl nu are nicio prezență online, face parte, de asemenea, din planurile de extindere ale retailerului.

Pe când și în România?

Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Comapania de retail este prezentă în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

În prezent, retailerul are aproximativ 260.000 de angajați, dintre care peste 5.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine și 4 centre logistice.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,926 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Lidl își extinde serviciile de comerț online către mai multe țări
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: