De la 1 martie 2019, cel mai mic venit brut oferit de Lidl va avea o medie lunară de 3.500 lei, adică 2.180 de lei net. Retailer-ul continuă să se concentreze pe îmbunătățirea sistemului de compensații și beneficii, toți angajații având în anul 2019 o creștere a venitului. Astfel, și în acest an financiar, Lidl își menține poziția de lider al salariilor din retail.
Din luna martie a acestui an, nici un angajat Lidl România nu va realiza un venit lunar mediu mai mic de 3.500 de lei brut (2.180 de lei net), sumă ce include salariul și tichete de masă, bonusuri anuale de Paște și de Crăciun, precum și alte tipuri de bonusuri. La acesta se adaugă și alte sporuri în funcție de specificul activității.
Salarizare în trepte
În plus, Lidl are o politică de salarizare în trepte, salariul crescând anual, în primii ani de activitate în companie. Dacă până în anul fiscal 2018, măririle salariale bazate pe vechime aveau loc garantat în primii 3 ani de la angajare, Lidl introduce o nouă grilă pentru toți lucrătorii din magazine și depozite. Astfel, începând cu 2019, creșterile salariale ale acestor categorii sunt garantate în primii 4 ani de la angajare.
Mai multe bonusuri pentru angajații din magazine și depozite
Lidl introduce pentru prima oară în 2019 și un bonus aniversar, care va fi acordat lucrătorilor din magazine și comisionarilor și stivuitoriștilor din depozite, cei care reprezintă coloana vertebrală a activității companiei. Acesta se adaugă bonusurilor anuale de Paște și de Crăciun, precum și tichetelor de masă, acordate tuturor angajaților companiei.
Beneficii speciale pentru zilele de sărbători legale
Lidl este singurul retailer care oferă tuturor angajaților din magazine 2 zile libere, atât de Crăciun, cât și de Paște. Totodată, angajații sunt remunerați pentru orele suplimentare, iar plata se face pentru fiecare minut lucrat peste program.
În plus, începând cu acest an, Lidl introduce un spor pentru orele lucrate în zilele declarate sărbători legale și dublează sporul pentru orele lucrate în week-end.
Dezvoltarea angajaților este o prioritate pentru Lidl, iar compania investește constant în acest domeniu. De aceea, majoritatea pozițiilor de conducere sunt ocupate prin promovări, din interiorul companiei. Astfel, orice vânzător are posibilitatea de a promova în poziția de manager de magazin și chiar de șef de vânzări.
Beneficii substanțiale, dincolo de venituri pentru toți angajații companiei
Veniturilor în bani și tichete valorice li se adaugă și o serie de beneficii, printre care asigurare privată de sănătate, asigurare de viață, numărul de zile de concediu care crește progresiv în primii ani de activitate și oportunități de dezvoltare profesională.
Lidl
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajați, dintre care peste 5.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine și 4 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.