În ultimul timp, am ținut mai strâns legătura cu editorii publicației de business All Retail din Ucraina, o publicație dedicată retailului, cu care colaborăm încă din 2014, pentru a vedea cum putem să ajutăm, în general. Așa am aflat mai multe detalii legate de dificultățile cu care se confruntă companiile de pe întreg lanțul de aprovizionare din Ucraina, cum o mare parte dintre furnizori nu mai produc, nu mai importă produse sau nu mai pot livra în condițiile conflictului militar aflat încă în desfășurare în țara vecină și cum retailerii fac eforturi disperate să aprovizioneze cu produse depozitele și magazinele (care mai sunt încă funcționale), produse de care ucrainenii au atât de mare nevoie.
Și plecând de la această realitate, am căutat împreună soluții, la nivelul unor publicații de profil, dar care să deschidă căi de discuții și să rezolve măcar o parte din aceste deficiențe, pentru că retailerii își doresc să aibă acces la diferite produse esențiale, cu livrare la depozite din vestul sau sud-vestul Ucrainei, zone mai sigure în contextul războiului.
Pentru că acum este vorba mai puțin despre negociere și mai mult despre necesitate, mai puțin despre o anumită marcă sau un anumit nivel de preț, este vorba despre nevoia de produse esențiale, necesare chiar pentru supraviețuire. Iar acești comercianți din Ucraina au cu ce să achiziționeze aceste produse, dar nu au de unde.
Astfel, colegii din Ucraina au identificat câțiva astfel de retaileri locali din Ucraina, care se confruntă cu mari probleme de aprovizionare și care caută furnizori, în special din industria FMCG, în România și în Europa, și am primit și câteva informații despre aceștia, filtrate și verificate de către publicația All Retail. Iar lista rămâne deschisă.
Dyvotsin
Dyvotsin este un retailer local de tip hard-discount, cu o rețea de 9 magazine, situate în Ucraina de Vest și de Est și cu sediul sediul central Lviv, un oraș din vestul Ucrainei, la aproximativ 70 de kilometri de granița cu Polonia.
Dyvotsin are nevoie de mai multe produse, dar în primul rând de conserve de carne, pește și pate de ficat. Livrarea de produse se poate face în depozitul lor din Ternopil, situat tot în Ucraina de Vest.
Fiind un retailer de tip hard discounter, au nevoie de produse cu un nivel de preț mai scăzut.
Contact direct:
Andrey Voronovski [e-mail: voronovskyy@dyvotsin.com.ua / tel. +38 067 311 70 12]
TORBA
TORBA este o rețea locală cu 17 supermarketuri, situate în Vestul și Sudul Ucrainei, cu sediu central în Cernăuți, aproape de granița cu România.
Lanțul de supermarketuri TORBA are nevoie de aproape toate categoriile de produse, mai ales pentru magazinele din Nikolaev, un oraș extrem de încercat în ultimele săptămâni. Poate sună puțin ciudat dar ei spun că au mare nevoie, printre multe altele, de băuturi răcoritoare precum Coca-Cola, Pepsi.
Livrările se fac la depozițul din Cernăuți.
Contact direct:
Mykhailo Kiubida [e-mail: m.kuybida.79@gmail.com / tel. +38 050 515 51 77]
ECONOM
Econom este o rețea locală din Ucraina cu 90 de magazine tip conveninece și sediul central în Zaporozhye. Toate magazinele sunt situate în centrul, estul și sud-estul Ucrainei, o zonă extrem de afectată de război, iar aproximativ 30 de magazine ale rețelei se află în zone ocupate de armata rusă.
Astfel, nevoia retailerului Econom de produse este una foarte mare și acoperă toate categoriile de produse.
Depozitul Econom pentru livrarea produselor se află în Zaporozhye, dar se caută soluții pentru livrarea în afara zonei de conflict.
Contact direct:
Vladimir Matiash [e-mail: Matjash.Vl@econom.plus / tel. +380 67 522 29 04]
SVIJ MARKET
Svij Market este o rețea locală de 51 de magazine de proximitate, cu sediul central în Lviv.
Retailerul caută furnizori în special pentru conserve si supe instant, cu un nivel de preț mediu și mic.
Retailerul ar putea asigura transportul din România.
Contact direct:
Joseph Nadolsky [e-mail: nadolsk86@gmail.com / tel. +38 098 267 18 38]
KOLO
KOLO este un retailer ucrainean cu o rețea națională de 93 de magazine, cu sediul în Kiev,care, printre altele, are nevoie de produse precum: sare, oțet, cafea, ceai, orez sau apă minerală. Retailerul poate ridica mărfurile din România
Contact direct:
Marina Sergienko [Msergiyenko@aretail.com.ua / tel. +380 50 387 05 64]
Avrora
Retailerul Avrora din Ucraina, despre care am scris deja, cu o rețea de peste 850 de magazine, prezente în toate regiunile țarii, își caută furnizori în Europa.
Facem un apel către toți cei care pot produce sau furniza bunuri în Ucraina – suntem deschiși pentru cooperare. Acum, clienții noștri au mai multă nevoie de produse precum:
– Conserve (pește, carne, pateuri)
– Conserve de legume
– Hrișcă, orez, mazăre, crupe de grâu
– Paste (mai ales tăiței)
– Lanterne și baterii
– Power Banks (baterii externe)
– Lumânări de uz casnic
– Săpun de rufe
– Detergenți de rufe
– Soluții de curățat țevi
– Chibrituri
– Butelii portabile de gaz
– Gaz pentru realimentarea brichetelor
– Bandă adezivă
Dacă produceți sau furnizați astfel de bunuri, Avrora este pregătită pentru un dialog și stabilirea unei relații de afaceri reciproc avantajoase. Vă rugăm să lăsați sugestiile dumneavoastră în formularul special de pe site-ul nostru, pagina „Parteneri”: www.https://avrora.ua/en/for-partners/ ,” este apelul retailului ucrainean Avrora.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Pingback: Retaileri din Ucraina caută furnizori români - FoodBiz