Cu ocazia celei de-a 3-a ediții a evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, organizat de METRO CASH & CARRY pe data de 9 octombrie 2018 în toate țările în care compania este prezentă, retailerul a construit o platformă special dedicată antreprenorilor care doresc să își promoveze afacerea.
Ziua Afacerii Tale fost creată de către METRO în contextul în care afacerile independente nu au vizibilitate în rândul consumatorilor din România – atât online, cât și offline, conform celei de-a doua ediții a Studiului Afacerilor Independente realizat de METRO, care își propune o mai bună înțelegere a business-urilor antreprenoriale din întreaga lume.
„Misiunea METRO este aceea de a deveni Campionul Afacerilor Independente, iar acest studiu ne dezvăluie de fiecare dată informații de valoroare despre cum putem contribui, atât noi, cât și autoritățile locale, la succesul lor.
Cu ocazia Zilei Afacerii Tale, am construit o platformă special dedicată antreprenorilor care doresc să își promoveze afacerea într-un mod inedit. I-am încurajat să își spună povestea și să lanseze oferte speciale pentru clienții lor. Mii de afaceri s-au implicat în această inițiativă,” a declarat Roland Ruffing – CEO METRO Cash & Carry România.
Alte concluzii ale studiului
Alte concluzii ale studiului: 42% dintre respondenții români au afirmat că afacerile independente au o contribuție majoră în economia locală. Doar 10% au afirmat același lucru despre afacerile non independente. Proprietarii de afaceri independente se așteaptă să fie sprijiniți de guvern: 58% dintre antreprenorii din România intervievați au spus că reducerea și simplificarea impozitării ar contribui semnificativ la prosperitatea afacerilor pe care le dețin.
Având ca punct de plecare rezultatele studiului din 2017, anul acesta METRO s-a concentrat pe analiza percepției consumatorilor asupra afacerilor independente, experiența proprietarilor, dar și pe susținerea pe care o pot oferi structurile guvernamentale. METRO a desfășurat studiul în 10 țări, pe o bază de 10.000 de respondenți, dintre care 1.500 de proprietari de afaceri. În România, eșantionul a cuprins 1.000 de respondenți, inclusiv 150 de antreprenori.
METRO oferă partenerilor numeroase instrumente și servicii pentru a-și crește gradul de vizibilitate și pentru a atrage noi clienți. În 2016, METRO a inițiat pentru prima dată Ziua Afacerii Tale, sărbătorită în fiecare an în a doua marți din octombrie. Este o zi în care METRO oferă recunoștință proprietarilor de afaceri independente și realizărilor acestora.
Toate afacerile participante și ofertele exclusive pentru România, dar și mai multe informații despre eveniment puteți găsi pe www.ziuaafaceriitale.ro.
METRO
METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
