METRO și Techstars prezintă METRO Accelerator pentru Retail, un program în care startup-urile din România se pot înscrie până pe 12 martie 2017.
Startup-urile din România pot aplica până pe data de 12 martie 2017, pe site-ul www.metroaccelerator.com, competiția fiind deschisă aplicanților din întreaga lume. Aplicațiile se fac în limba engleză și constau în completarea unui chestionar și, opțional, trimiterea unui material video.
Ideile trimise vor fi evaluate și selectate de un grup de consultanți METRO GROUP și Techstars prin interviuri telefonice sau față în față, iar câștigătorii vor fi anunțați pe 12 iunie 2017, la Berlin.
Fiecare startup câștigător va beneficia de consultanță din partea unui grup de mentori, format din reprezentanți METRO, Techstars, precum și de la companii partenere pe durata a trei luni (iunie-septembrie), de la momentul anunțării acestora. De asemenea, fiecare startup va primi investiții în valoare de 120.000 euro din partea METRO pentru dezvoltarea ideii propuse.
Echipele de startup își vor prezenta companiile în fața investitorilor, reprezentanților principalilor lideri din domeniu și publicului, în cadrul Demo Day – Ziua Demo (de testare), care va fi organizată în septembrie 2017, la Berlin.
Startup-urile interesate din România au ocazia de a îi cunoaște pe coordonatorii programului METRO Accelerator pentru Retail, susținut de Techstars la București, pe data de 16 februarie, în cadrul unui eveniment de prezentare, desfășurat la TechHub (Strada Nicolae Filipescu, nr. 39-41).
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
