Facebook Stories și Messaging, modalități noi pentru Carrefour de a ajunge la clienții săi

Într-un context în care comerțul este din ce în ce mai mult o ecuație bazată pe tehnologie, Carrefour România își concentrează atenția pe transformarea digitală. Două tendințe care se dezvoltă rapid: Stories și Messaging.

CarrefourObiectivul este de a pune la dispoziția consumatorilor un întreg ecosistem digital de shopping modern care să integreze diferite formate online și offline, precum și servicii bazate pe aplicații digitale.

Pentru a fi permanent la curent cu ultimele noutăți din domeniul digital, Carrefour România organizează periodic o serie de conferințe interne, destinate anagajaților, Carrefour TechDays.

Inițiativa TechDays, o caravană tehnologică, al cărei scop este acela de a străbate țara pentru a cultiva interesul pentru digitalizare și de a discuta cele mai noi tendințe din domeniul online, este completată de proiectul TakeGiveGrow, prin care cei care participă la conferință dau mai departe informațiile pe care le primesc către echipele lor și împart cu acestea noutățile aflate.

Facebook

Avem o relație strânsă cu partenerii noștri de la Facebook, iar asta nu poate decât să ne bucure, pentru că ne-am propus să realizăm multe împreună. Deja am început să folosim o parte dintre noile funcționalități pe care aceștia ni le pun la dispoziție prin platformă, cum ar fi faptul că anul trecut am lansat primul chatbot 24/7 al unui retailer din România, iar de la începutul acestui an am implementat opțiunea de Shop direct în Instagram.

Acestea sunt doar câteva exemple, pentru că odată cu TechDays ne-am dat seama că ne așteaptă o serie de oportunități interesante, cu ajutorul cărora vom fi și mai aproape de nevoile clienților noștri. Cât privește interesul intern, al colegilor din Carrefour, ne-am bucurat să vedem o așa mare deschidere spre înțelegerea ecosistemului complex al Facebook și cum ne poate acesta ajuta să performăm într-o piață dominată de campanii foarte diverse” – Bogdan Lupu, Head of Digital Marketing Carrefour România.

Ediția TechDays de săptămâna trecută s-a concentrat pe cele mai inovatoare modalități de a ajunge la un public tot mai mare și mai digitalizat, puse la dispoziție de Facebook: Stories și Messaging. Într-o lume bazată pe comunicarea instantă, care permite diseminarea rapidă a mesajelor către o audiență tot mai mare, aceste două facilități atrag atenția companiilor și devin instrumente cu un potențial uriaș în comunicarea directă cu clienții, fiind tot mai frecvent incluse în strategiile de comunicare.

„Facebook-ul este locul unde oamenii și întreprinderile se conectează. În fiecare zi, mai mult de 2 miliarde de persoane folosesc unul dintre serviciile noastre (Facebook, WhatsApp, Instagram și Messenger). Clienții folosesc din ce în ce mai mult telefonul mobil, însă știm că prezența unei companii pe astfel de medii poate fi o provocare.

Suntem onorați să sprijinim transformarea digitală a Carrefour, să împărtășim experiențele noastre, dar și să discutăm despre tendințele viitoare. Nouă, la Facebook, ne place să construim și atunci când vedem tendințe pe platforma noastră, ne mișcăm rapid și dorim să împărtășim această atitudine cu piața.

Două tendințe care se dezvoltă rapid: Stories și Messaging

În prezent, vedem două tendințe care se dezvoltă rapid: Stories și Messaging. Două milioane de firme și companii folosesc Stories pentru a ajunge la clienți în întreaga familie de aplicații și dorim să îi ajutăm să-și adapteze corespunzător campaniile. Și, pe măsură ce utilizatorii folosesc din ce în ce mai frecvent aplicații de mesagerie, ajutăm și companiile să facă această schimbare. În Q4, am lansat anunțuri în Messenger Stories, ceea ce înseamnă că orice companie poate cumpăra cu ușurință anunțuri pe Facebook, Instagram și Messenger, a declarat Robert Bednarski, Country Director CEE, Facebook.

Carrefour România, lider al inovației în retail, își concentrează eforturile în direcția tehnologizării serviciilor oferite, printr-o abordare omnicanal, menită să vină în întâmpinarea clienților atât offline, cât și online. Compania a investit în dezvoltarea unui ecosistem digital, încheind parteneriate cu diverși actori importanți din zona tech, ca parte dintr-un proces de inovare constantă.

Carrefour România a ajuns în 2018 la peste 18.300 de angajați, 358 de magazine, încheind anul 2017 cu o cifră de afaceri de 2,01 miliarde de euro.

Carrefour

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 358 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 18 orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *