REWE România vrea să ajungă la 200 de magazine Penny Market în 2016

Grupul REWE, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri din Europa, continuă anul acesta strategia de dezvoltare a rețelei Penny Market în România prin deschiderea a 20-25 de noi magazine, consolidându-și astfel prezența la nivelul întregii țări.

Penny 11Ultimul magazin Penny Market deschis de REWE în România a fost cel de la Oradea, în luna martie, acesta fiind magazinul Penny Market cu numărul 175 al reţelei naţionale si al patrulea din acest oraş.

Compania a decis la finalul anului trecut să se concentreze pe extinderea rețelei Penny Market intr-un format nou, modern si elegant care să ofere clienților săi o experiență mai interesantă și mai plăcută la cumpărături.

La sfârșitul anului trecut, acționarii au decis să vândă reţeaua de supermarketuri BILLA din România către Carrefour, iar activitatea grupului să se concentreze în viitor pe dezvoltarea business-ului de discount. Astfel, pentru anul 2016, planurile pentru Penny Market în România vizează continuarea extinderii rețelei, până la 200 de magazine și modernizarea altor 50 de magazine existente, începând cu toate unitățile din București și Oradea. Noul design va fi implementat in toate magazinele din rețea până la sfârșitul anului 2018.

Grupul și-a dorit să îmbunătățească experiența clienților în magazinele sale printr-un design nou care presupune pe lângă o varietatate mare de produse, soluții „ready to eat”, specialități de panificație și patiserie, produse internaționale, produse disponibile la vrac și o zonă elegant delimitată și mai bine organizată de produse de non-food. Din zona produselor disponibile la vrac, clienții Penny Market vor putea achiziționa dulciuri și snacks-uri, produse congelate – legume și pește, hrană pentru animale de companie, dar și patru sortimente de vin.

Penny Market, În România

„În prezent, grupul nostru cu o echipă locala de 3.549 de angajați, merge in continuare pe drumul creșterii profitabile si sustenabile in Romania. Focusul nostru este pe de o parte identificarea oportunitatilor oferite de expansiunea organica, si pe cealaltă parte, optimizarea și dezvoltarea continuă a rețelelor de distribuție”, a declarat Daniel Gross, Managing Director REWE România

Odată cu reamenajarea în noul format a tuturor magazinelor, din București și Oradea, Penny Market își așteaptă clienții cu o multitudine de oferte si promoții, pregătind câteva zile pline de evenimente și surprize pentru aceștia.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, primul magazin deschis pe piața locală având loc în anul 2005. Alături de cele 175 de magazine Penny Market, grupul REWE mai operează în România 8 magazine XXL Mega Discount.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » REWE România vrea să ajungă la 200 de magazine Penny Market în 2016
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: