Carrefour cumpără rețeaua de supermarketuri BILLA

Carrefour România a anunţat azi, 22 decembrie 2015, semnarea unui acord de achiziţie a societăţii BILLA România, cu Grupul german Rewe.

Billa-SebesRepartizate pe întreg teritoriul românesc, cele 86 de supermarketuri Billa România reprezintă o suprafaţă de vânzare totală de 83.000 de mp.

Datorită acestei achiziţii, Carrefour devine primul operator de supermarketuri din România, întărindu-şi astfel oferta multiformat şi mergând totodată mai aproape de clienţii săi.

Preluarea va avea loc sub forma unui acord de preluare acțiuni și este supusă aprobării de către Consiliul Concurenţei.

Au apărut deja primele semne că Moşul are gânduri mari anul acesta

REWE Group renunță la supermarketurile românești BILLA, iar focusul retailerului german va fi reprezentat de business-ul de discount realizat de PENNY.

“REWE Group se va concentra în viitor pe dezvoltarea business-ului de discount  în Romania  cu  PENNY,”  a explicat domnul Frank Hensel, CEO REWE International AG și Reprezentant General al REWE Group. “Prin  concentrarea pe business-ul de discount,  REWE Group poate dezvolta în mod ideal strategia de creștere în România.” În primele nouă luni ale anului 2015, vânzările  PENNY în România au crescut cu aproximativ 14 procente.

În România, Grupul Carrefour numără 189 de magazine (+ 86 de unităţi BILLA) dintre care 29 hipermarketuri ‘Carrefour’, 106 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

2performant.com

7 comentarii la „Carrefour cumpără rețeaua de supermarketuri BILLA”

  1. Pingback: Carrefour România reduce în avans TVA-ul la produsele nealimentare, începând cu 27 Decembrie

  2. Pingback: Carrefour înregistreaza al patrulea an consecutiv de creștere organică a vânzărilor

  3. Pingback: Cele mai importante evenimente din 2015, în piața de retail & FMCG din România

  4. Pingback: Carrefour anunță creșteri salariale pentru 95% dintre angajații săi de bază din magazine

  5. Pingback: Preluarea BILLA de către Carrefour, analizată de Consiliul Concurenței

  6. Pingback: Început de an promițător pentru Carrefour. Rezultate bune în România

  7. Pingback: REWE România vrea să ajungă la 200 de magazine Penny Market în 2016

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *