România, cea mai bună piață, pe zona de discount, din grupul REWE

România rămâne în continuare, pe zona de discount, cea mai bună piaţă din grupul REWE. Ce planuri are REWE România pentru 2017? Venituri record pentru REWE Group.

Daniel Gross- General Manager-REWEAflat, de curând, la deschiderea noului centru logistic de la Bacău, primul din Moldova pentru retailer, Daniel Gross, General Manager REWE România a acordat revistei Retail-FMCG.ro un scurt interviu în ceea ce privește planurile retailerului Penny Market în România pentru acest an.

„În general, investițiile pe care le facem în România au două surse: 70% de la REWE Group, iar restul sunt surse proprii. În ceea ce privește cifra de afaceri, a fost un an bun, suntem pe trend ascendent și ne bucurăm că România rămâne în continuare, pe zona de discount, cea mai bună piaţă din grupul REWE. Cu siguranță, vedem acest an mult mai bun decât anul trecut.

Strategia noastră prevede un al patrulea centru logistic în Sud-Vest, dar încă nu știm unde va fi exact. În perioada 2019-2020 plănuim să îl deschidem, în condițiile în care se continuă ritmul de expansiune de 20-25 de deschideri de magazine pe an, cifră pe care ne-am asumat-o până în 2022. În 10 ani, vrem să ajungem la 400 de magazine.”

În ce localități din țară aveți cele mai bune magazine din punct de vedere vânzări?

„Nu aș putea spune asta cu exactitate, dar momentan, ca număr de magazine, avem cele mai multe în județul Hunedoara. Dat fiind faptul că magazinele noastre se adresează clienților mai chibzuiți, cu venituri mai mici, avem o cifră mai mare de vânzări în orașele mai mici, decât în cele mari. Dar depinde, sunt și orașe mari, precum Oradea, unde vânzările merg foarte bine.”

În ceea ce privește remodelarea magazinelor, sub noul format, Future Store, ne puteți spune câte magazine urmează să remodelați în perioada următoare?

„Am remodelat 50 de unităti, iar în acest moment avem 91 de magazine sub acest format. Anul acesta mai remodelăm încă 50 de magazine și cu siguranță, la anul terminăm remodelarea tuturor magazinelor Penny Market sub acest format.”

Ați anunțat pentru 2017 transformarea celor 6 magazine XXL Mega Discount în Penny Market. Ne puteți spune ultimele noutăti legate de acest acest proces?

„În Brașov am redeschis deja magazinul, de fapt, nu l-am închis niciodată din cauza unor prevederi din contract, doar am schimbat logo-ul. Celelalte magazine sunt planificate pentru deschidere în luna iunie. Încă lucrăm la autorizații.”

Penny MarketPlănuiește REWE Group să deschidă un magazin online pentru Penny Market în România?

„Grupul are multă activitate în zona digitală, avem o divizie care se numește REWE Digital, disponibilă momentan în Germania și Austria. Pe zona de digital este încă pionierat, atunci îi lăsăm mai întâi pe cei din străinătate să testeze serviciile online și atunci când lucrurile vor fi așezate, vom aduce acest concept și în România.”

Penny Market, parte din grupul REWE, a deschis, de curând, cel de-al treilea centru logistic din România, în comuna Nicolae Bălcescu, din județul Bacău.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. În prezent, grupul REWE România deține 200 de magazine Penny Market la nivel național. În plus, 6 dintre magazinele XXL Mega Discount, deținute de REWE România, vor fi transformate în Penny Market în cursul anului 2017.

Venituri record pentru REWE Group în 2016 – REWE România a înregistrat cea mai mare creştere din grup

REWE România, operatorul reţelei de tip discount Penny Market din România, a înregistrat în 2016 cea mai mare creştere din tot grupul REWE Group, cu vânzări mai mari cu 12,5% faţă de anul trecut.

În celelalte pieţe unde REWE Group operează brandul de retail Penny, retailerul a mai avut creşteri în Ungaria (6,6%) si Austria (3,6%). Per total, în pieţele unde grupul operează magazine Penny Market, adică în Italia, Austria, Ungaria, România și Republica Cehă, creşterea a fost de 4,1%, vânzările ridicându-se la 4,2 miliarde de euro.

Pe tot grupul, REWE Group a înregistrat o creştere de 5% a veniturilor, comparativ cu 2015, acestea ridicându-se la o valoare de 54 de miliarde de euro. Un procent de 72% din total venituri este realizat de piaţa mamă, Germania, unde veniturile grupului s-au ridicat în 2016 la 39 de miliarde de euro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,980 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » România, cea mai bună piață, pe zona de discount, din grupul REWE

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: