Peste 700 de angajați din sediul central Carrefour România se alatură colegilor din magazine

Începând de joi, 25 aprilie 2019, dimineața, toți angajații Carrefour din sediul central – până la nivel de CEO – se vor alătura colegilor din magazine pentru a-i ajuta într-o perioadă specială, înaintea Sărbătorilor de Paște și a mini-vacanței de 1 Mai.

În ultimii ani, varietatea cumpărăturilor din această perioadă a crescut, de la tradiționalele ingrediente pentru masa de Paște și cadouri pentru cei dragi, până la achizițiile pentru petrecerea timpului în aer liber – mobilier de grădină, accesorii de grătar, biciclete sau vehicule electrice.

“Împreună pentru clienți” înseamnă că toți angajații din sediul central, inclusiv membrii consiliului executiv și managerii de departamente, se vor pune, timp de o zi, la dispoziția colegilor, în peste 50 de magazine din București, Ploiești, Brașov, Timișoara, Brăila și Iași. Aceștia vor oferi suport în sutele de tipuri de activități dintr-un magazin: vor întâmpina clienții, le vor răspunde la întrebări, îi vor ajuta la casele de marcat, vor verifica prețurile produselor, vor actualiza, tipări și aranja etichetele de preț, vor sorta și pune produsele pe rafturi – acestea fiind doar vârful icebergului din întregul proces operațional al unui magazin Carrefour.

În plus, mulți angajați își vor ajuta colegii din zona de gastronomie la pregătirea diverselor preparate. CEO-ul Carrefour România, Jean Richard de Latour, va participa la acțiune în hypermarketul Carrefour Iași, unde va ajuta la prepararea cozonacilor tradiționali românești, la ambalarea lor și la servirea clienților.

“Împreună pentru clienți”, o inițiativă devenită deja tradiție

“Împreună pentru clienți” este o inițiativă devenită deja tradiție, însă anul acesta, implicarea angajaților va atinge un alt nivel: absolut toți colegii din sediu vor participa, formând astfel cea mai mare și unită echipă. În plus, cei care lucrează la birou vor avea ocazia să simtă cu adevărat spiritul de echipă și atmosfera din magazinele Carrefour, să-și împărtășească cunoștințele și abilitățile cu colegii lor și să-și facă noi prieteni.

“Pentru că esența businessului nostru, indiferent de departamentul în care lucrăm la sediu, este să sprijinim magazinele în a oferi un comerț de calitate, de anul acesta vom duce acțiunea la un alt nivel. Două zile pe an (în apropierea Paștelui și alta în apropierea Crăciunului), noi, toți cei 700 de colegi din sediu, vom face activități specifice magazinului, alături de colegii noştri care se asigură în fiecare zi că oferă tot ce este mai bun clienților noștri”, a spus Jean Richard de Latour, CEO Carrefour România.

Carrefour

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 358 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *