Două noi localități și-au făcut apariția pe harta PROFI, odată cu inaugurările de la Corcova, Timișoara și Cluj-Napoca și cu cea de săptămâna trecută, de la Grojdibodu, astfel, rețeaua PROFI ajungând la 515 unități.
Noul magazin în format City din Timișoara se află în Blascovici, pe str. Măslinului, nr. 11, si are o suprafață totală de 178 m2, din care sala de vânzări măsoară 114 m2.
Tot în format City, s-a deschis și magazinul din Cluj-Napoca, cel de-al 18-lea PROFI din localitate. Situat pe str. Mehedinți, nr. 74, acesta se întinde pe 121 m2, din care suprafața de vânzări este de 88 m2.
Cu un total de 307 m2, din care suprafața de vânzări, acoperă 184 m2, magazinul din Corcova, județul Mehedinți, funcționează în format Loco, pe str. Principală, nr.294.
Săptămâna trecută, PROFI a deschis în localitatea Grojdibodu, cel de-al nouălea magazin din județul Olt al rețelei. Acesta funcționează în format Loco, pe str. Cristache Sălcianu, nr.96, și se întinde pe 317 m2, din care sala de vânzări este de 205 m2.
Prin cele 515 de magazine ale sale, prezente în 265 de localități, și cu peste 11.000 de angajați, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.
La finalul lunii noiembrie 2016, Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), fondul de private equity administrat de Enterprise Investors (EI), a anunţat semnarea unui acord de vânzare a 100% din acţiunile Profi Rom Food către Mid Europa Partners, un alt fond polonez şi una din cele mai importante firme de private equity axată pe achiziţii din Europa Centrală și de Est.
Valoarea tranzacţiei s-a ridicat la 533 de milioane de euro, aceasta fiind cea mai mare tranzacţie din retailul românesc.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
