Retailerul PROFI ROM FOOD, operatorul rețelei de magazine PROFI, cu formatele de magazin Standard, City și Loco, ce aparține companiei Mid Europa Partners, va încheia acest an cu o rețea națională de 925 de magazine, iar pragul de 1.000 de unități va fi trecut în primăvara lui 2019.
Confirmarea numărului de magazine cu care retailerul va încheia 2018 a venit din partea lui Daniel Cîrstea, director general PROFI Rom Food, în cadrul unei întâlniri cu presa. „Pentru 2019 vom continua ritmul lunar de deschideri de cca 20 de magazine, în medie, astfel că, estimăm noi, vom trece pragul de 1.000 de unități în România undeva prin luna aprilie 2019”, a precizat Daniel Cîrstea.
232 de magazine deschise de PROFI în 2018
În 2018, PROFI a deschis un total de 232 de magazine pe cele 3 formate, unde includem și cele 23 de unități deja deschise și cele care urmează a fi deschide în această lună, fiind retailerul cu cele mai multe deschideri de magazine din România. Recordul de deschideri a fost în luna noiembrie 2018, când retailerul a deschis 36 de unități.
De asemenea, Daniel Cîrstea a confirmat și ritmul de creștere al PROFI pentru acest an, o creștere tot de 2 digiți. De altfel, PROFI a înregistrat, în 2017, cea mai mare creștere procentuală din retailul alimentar din România, de 33,2%, iar previziunile pentru acest an se situează foarte aproape de acest procent.
Creșterea se datorează, și în acest an, în primul rând, numeroaselor deschideri de magazine de la nivel național dar și creșterii organice a vânzărilor, având în vedere expansiunea puternică. Retailerul a bifat deschideri în multe localități din toată țara, unde alți retaileri au o prezență mai slabă, inclusiv în mediul rural, prin formatul Loco, acolo unde Profi nu prea are, deocamdată, competitori.
PROFI
PROFI a împlinit în acest final de an 18 ani de prezență pe piața de retail din România. Cu peste 900 de magazine prezente în peste 450 de localități și o echipă de aproape 15.000 de oameni, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.
Profi a fost, la finalul lui 2016, obiectul celei mai mari tranzacţii din retailul autohton, reţeaua fiind preluată de Mid Europa Partners, una din cele mai importante firme de private equity axată pe achiziţii în Europa Centrală și de Est, de la compania Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), pentru suma de 530 de milioane de euro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
![Depositphotos](https://www.retail-fmcg.ro/wp-content/uploads/2023/01/Banner-Depositphotos.jpg)
UN MARKETING INTELIGENT DUCE INTOTDEAUNA LA SUCCES …