Noul Profi, concept de magazin prezentat pentru prima data publicului în septembrie 2020, se extinde tot mai mult în teritoriu. Magazinul Profi Loco din Săvârșin s-a redeschis în noul format. Profi LOCO are în noul format de magazin o sortimentație împrospătată față de cea anterioară.
“Inaugurarea magazinului de la Săvârșin, onorată de prezența Majestăți Sale Margareta, custodele coroanei României, confirmă aprecierea de care magazinele noastre se bucură pe tot cuprinsul țării, precum și faptul că noul Profi ajunge în tot mai multe localități rurale, aducând și aici confortul deja obișnuit în marile orașe,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi.
Produsele puse în vânzare în noul format de magazin fac parte dintr-o gamă împrospătată față de cea anterioară, sunt bine luminate, expuse mai vizibil și mai accesibil, produsele locale fiind mult mai bine reprezentate pentru a le oferi localnicilor gusturile lor preferate.
În noua sa formă, cu o ambianță plăcută, primitoare și colorit relaxant, magazinul din Săvârșin s-a înnoit cu o zonă FiiGO cu produse preambalate și panificație coaptă în magazin, dar și cu un spațiu coffee corner cu hot-dog, grilluri, pizza, fresh-uri de fructe, cafea și prăjituri, alături de celelalte produse familiare clienților magazinelor Profi loco.
Peste 93% dintre furnizori sunt din România
Profi își desfășoară activitatea exclusiv în România și își are sediul central la Timișoara. Deciziile sale se iau în totalitate în țară, de către un management aproape integral românesc, ceea ce contribuie semnificativ la succesul acestei rețele care se mândrește cu faptul că este românească.
Produsele pe care le pune în vânzare provin în proporție de peste 93% de la furnizori din România, iar prin programul Proaspete de la noi susține agricultura acestei țări și deschide larg accesul producției de calitate a fermierilor locali către cei peste un milion de clienți care își fac zi de zi cumpărăturile la Profi.
Specialiștii agronomi din Profi oferă consultanță fermierilor înscriși în acest program, și informații valoroase cu privire la ceea ce își doresc cumpărătorii. Prin deplasări în teren și prin teste de laborator ei se asigură că fermierii respectă întocmai ciclurile de producție și că aplică îngrășămintele în cantitățile recomandate.
Astfel produsele au o calitatea excepțională și siguranța alimentară este garantată. La rândul lor, cei peste 90 de fermieri înscriși actualmente în program au siguranța că recoltele lor sunt achiziționate integral și își pot planifica o creștere constantă a afacerilor.
Profi
Cu peste 25.000 de angajați în 675 de localități și aproape 1.500 de magazine, dintre care peste 400 sunt magazine rurale Profi Loco, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geoografică din România și cel mai mare angajator privat.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
